Sunday, August 31, 2014

MUKA BUDAK DEMAM

Sunday, August 31, 2014
Kakak saya, Kakyang wassap gambar ni. Alahai.. Siannya dia.. Monyok je muka Baby Arif.. Tak sihat.  Moga cepat sihat ye sayang.....

LAKSA LAGI!

Sunday, August 31, 2014
Baru je buat laksa minggu lepas.. Minggu ni buat lagi. Heee... Sedap..(isi bakul angkat sendiri!) hihi. Kali ni buat pekat sikit....

Tuesday, August 26, 2014

HEADER BERTUKAR

Tuesday, August 26, 2014
Dah pun tukar header. Sebelum ni kan saya letak header Salam Aidilfitri. Hari ni 30 Syawal, jadi saya buat keputusan untuk ubah header t...

Sunday, August 24, 2014

FOLLOWER 900

Sunday, August 24, 2014
Saja buat entry kenangan.. Hari ni mencecah 900 :) Terima kasih buat semua yang sudi mengikuti blog saya ni :)

PERKONGSIAN

Sunday, August 24, 2014
Apa khabar semuanya?.. Semoga semuanya berada dalam keadaan kesihatan yang baik.. Hari ni, 28 Syawal.. Hampir tiba ke penghujung Syawal....

Thursday, August 21, 2014

Tuesday, August 19, 2014

SAKIT HATI !!

Tuesday, August 19, 2014
Pesanan untuk diri sendiri dan juga teman-teman..  Dalam setiap tutur kata yang kita keluarkan tu, tolong fikir dulu boleh tak?.. Ja...

AIR MATA BABY ARIF

Tuesday, August 19, 2014
Alkisah, 2 minggu lepas.. Masa ni saya nak balik ke JB dari kampung saya, Sungai Petani.. Saya ajak adik saya teman saya gi JB.. Kami ba...

Wednesday, August 13, 2014