AIR MATA BABY ARIF


Alkisah, 2 minggu lepas.. Masa ni saya nak balik ke JB dari kampung saya, Sungai Petani.. Saya ajak adik saya teman saya gi JB.. Kami balik naik bas.. Ayah saya dan mak saya yang hantar.. Ditemani anak sedara saya Baby Mat dan Baby Arif.. 

Masa kat rumah, dorang ok je. Yelah, mesti dorang ingat nak gi jalan-jalan ke, mana ke kan.. Sekali bila dah sampai stesen bas Sungai Petani, tengok pulak saya dan adik saya naik bas, terus  Arif nangis.. Aduhai, sedihnya hati mak ude ni.. Baby Mat pula still boleh cover. Pendamkan perasaan dia. Cuma boleh tengok kesedihan dari riak wajah dia yang monyok je.. Cuma  Arif dah tak boleh tahan. Terus meraung dengan kuat. Sebenarnya dia meraung tu bukan sebab nak berpisah dengan mak udenya ni. Tapi dengan aidk saya tu, Ucu dia.. hihihi.. Sayang benar dia dengan Ucu dia.. 



p/s: Sekarang ni, adik saya masih di rumah saya.. Mak saya cakap, hari -hari Arif akan masuk bilik Ucu dia nak tengok Ucu dia ada ke tak :(



Previous
Next Post »

18 comments

Click here for comments
19 August 2014 at 15:44 ×

Rapat benar arif ngan ucunya..hihi..

Balas
avatar
admin
19 August 2014 at 15:58 ×

Alololo kesiannya arif.. Sayang sungguh dgn mak ucu dia tu.. ;)

Balas
avatar
admin
19 August 2014 at 16:00 ×

insyaAllah ada rezeki ros n suami.. jgn putus asa k..


siannya arif.. msti ucu selalu main dgn arif.. tu yg bila ucu takde arif cari.. rindu tuh..

Balas
avatar
admin
19 August 2014 at 16:38 ×

@Nurzakiah Hanum tula.. Ros pun ikut nangis masa tu :(

Balas
avatar
admin
19 August 2014 at 16:40 ×

@mama ka0ri iya, memang rapat.. sebab memang hari-hari tengok muka Ucu dia tu..

Balas
avatar
admin
19 August 2014 at 16:40 ×

@CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) eh, eh bukan mak ucu.. tapi pak ucu. hihi

Balas
avatar
admin
19 August 2014 at 16:40 ×

@SeputihSalju Aminn. terima kasih kak untuk doa itu..

Balas
avatar
admin
lia
19 August 2014 at 17:08 ×

Allah,.... kesiannyer akak tgk dia nanges...

Balas
avatar
admin
19 August 2014 at 17:52 ×

ala ala sian arif nangis..

Balas
avatar
admin
19 August 2014 at 19:50 ×

Ala, kesiannya kena tinggal

Balas
avatar
admin
19 August 2014 at 22:03 ×

Alolo anak buah Ucu.
Ni tengok anak buah nangis pun dah sedih..
Kalau anak sendiri lagi lah.
Saya pernah ada pengalaman tinggalkan anak kat mak lepas habis pantang sebab.kene transfer jauh. Dok lah sorang2 meratap hiba tiap hari.Hujung minggu baru balik.

Balas
avatar
admin
19 August 2014 at 22:22 ×

ala....sedihnya... sayang sangat ucu dia yer. mak ude nyer pun sayang ucu yner.

Balas
avatar
admin
19 August 2014 at 23:58 ×

AlahAi... siannya.. msti dia rndu sgt

Balas
avatar
admin
20 August 2014 at 00:26 ×

siannya...mesti sedih..dulu2 dengan anak buah gitu ler..masa diorg kekecik

Balas
avatar
admin
20 August 2014 at 08:11 ×

alaaa...cianyna dia..mesti rapat ngan ucu dia tu...

Balas
avatar
admin
20 August 2014 at 16:05 ×

ala cianya.. Arif rindu Ucu dia la tue..

Balas
avatar
admin
27 August 2014 at 11:57 ×

alahai sedihnya.dia

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment