AIR MATA BABY ARIF

August 19, 2014


Alkisah, 2 minggu lepas.. Masa ni saya nak balik ke JB dari kampung saya, Sungai Petani.. Saya ajak adik saya teman saya gi JB.. Kami balik naik bas.. Ayah saya dan mak saya yang hantar.. Ditemani anak sedara saya Baby Mat dan Baby Arif.. 

Masa kat rumah, dorang ok je. Yelah, mesti dorang ingat nak gi jalan-jalan ke, mana ke kan.. Sekali bila dah sampai stesen bas Sungai Petani, tengok pulak saya dan adik saya naik bas, terus  Arif nangis.. Aduhai, sedihnya hati mak ude ni.. Baby Mat pula still boleh cover. Pendamkan perasaan dia. Cuma boleh tengok kesedihan dari riak wajah dia yang monyok je.. Cuma  Arif dah tak boleh tahan. Terus meraung dengan kuat. Sebenarnya dia meraung tu bukan sebab nak berpisah dengan mak udenya ni. Tapi dengan aidk saya tu, Ucu dia.. hihihi.. Sayang benar dia dengan Ucu dia.. 



p/s: Sekarang ni, adik saya masih di rumah saya.. Mak saya cakap, hari -hari Arif akan masuk bilik Ucu dia nak tengok Ucu dia ada ke tak :(



You Might Also Like

18 comments

  1. Rapat benar arif ngan ucunya..hihi..

    ReplyDelete
  2. Alololo kesiannya arif.. Sayang sungguh dgn mak ucu dia tu.. ;)

    ReplyDelete
  3. insyaAllah ada rezeki ros n suami.. jgn putus asa k..


    siannya arif.. msti ucu selalu main dgn arif.. tu yg bila ucu takde arif cari.. rindu tuh..

    ReplyDelete
  4. @Nurzakiah Hanum tula.. Ros pun ikut nangis masa tu :(

    ReplyDelete
  5. @mama ka0ri iya, memang rapat.. sebab memang hari-hari tengok muka Ucu dia tu..

    ReplyDelete
  6. @SeputihSalju Aminn. terima kasih kak untuk doa itu..

    ReplyDelete
  7. Allah,.... kesiannyer akak tgk dia nanges...

    ReplyDelete
  8. Alolo anak buah Ucu.
    Ni tengok anak buah nangis pun dah sedih..
    Kalau anak sendiri lagi lah.
    Saya pernah ada pengalaman tinggalkan anak kat mak lepas habis pantang sebab.kene transfer jauh. Dok lah sorang2 meratap hiba tiap hari.Hujung minggu baru balik.

    ReplyDelete
  9. ala....sedihnya... sayang sangat ucu dia yer. mak ude nyer pun sayang ucu yner.

    ReplyDelete
  10. AlahAi... siannya.. msti dia rndu sgt

    ReplyDelete
  11. siannya...mesti sedih..dulu2 dengan anak buah gitu ler..masa diorg kekecik

    ReplyDelete
  12. alaaa...cianyna dia..mesti rapat ngan ucu dia tu...

    ReplyDelete
  13. ala cianya.. Arif rindu Ucu dia la tue..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion