DAH BOLEH TUKAR HEADER NI

August 25, 2014


Hai, dah petang-petang baru muncul.. hihi...
Apa khabar semuanya? Semoga semuanya sihat sahaja :)
Pagi tadi ada ceramah agama di pejabat.. Alhamdulillah, banyak imu  yang dikongsikan Ustaz.. Nanti saya share intipati cerama tu yer,.. Berkait dengan Sunnah Rasulullah dan Propaganda Yahudi..

Ok, sebenarnya tadi tengok blog sendiri, eh terperasa sesuatu. Apa lagi kalau bukan header tu ha. hihi.. Header raya kan.. Hari ni 29 Syawal dan esok 30 Syawal... Nampaknya nak kena ubah header ni lusa.. Tapi, tak tahu lagi nak guna header lama atau buat yang baru.. Sama-sama kita tengok nanti. Tapi, saya punya header takdelah canggih manggih pun. Yang simple -simple ajer :)



p/s : Setiap yang terjadi, ada sebabnya.... Usah dikesali..






You Might Also Like

9 comments

  1. akak ni, pesen yang tak berapa rajin nak tukar header hihihi

    ReplyDelete
  2. wah, nak tukar header lagi.. hehe. x sbar nak tengok >.<

    ReplyDelete
  3. salam kenal, singgah sini.. oh!! dah boleh sangat tukar header tu.. hihi

    ReplyDelete
  4. pandai tukar2 header, sentiasa la baru yer... akak ni mmg kureng reti he3

    ReplyDelete
  5. Header yg baru pun sewittt :-)

    ReplyDelete
  6. Samalah, saya pun bukan reti buat header yang canggih.

    ReplyDelete
  7. Wktu raya xsinggah pon blog ros..xdpt nk tgk header raya..hihi

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS