DAH BOLEH TUKAR HEADER NI


Hai, dah petang-petang baru muncul.. hihi...
Apa khabar semuanya? Semoga semuanya sihat sahaja :)
Pagi tadi ada ceramah agama di pejabat.. Alhamdulillah, banyak imu  yang dikongsikan Ustaz.. Nanti saya share intipati cerama tu yer,.. Berkait dengan Sunnah Rasulullah dan Propaganda Yahudi..

Ok, sebenarnya tadi tengok blog sendiri, eh terperasa sesuatu. Apa lagi kalau bukan header tu ha. hihi.. Header raya kan.. Hari ni 29 Syawal dan esok 30 Syawal... Nampaknya nak kena ubah header ni lusa.. Tapi, tak tahu lagi nak guna header lama atau buat yang baru.. Sama-sama kita tengok nanti. Tapi, saya punya header takdelah canggih manggih pun. Yang simple -simple ajer :)



p/s : Setiap yang terjadi, ada sebabnya.... Usah dikesali..






Previous
Next Post »

9 comments

Click here for comments
25 August 2014 at 17:31 ×

akak ni, pesen yang tak berapa rajin nak tukar header hihihi

Balas
avatar
admin
25 August 2014 at 20:20 ×

wah, nak tukar header lagi.. hehe. x sbar nak tengok >.<

Balas
avatar
admin
26 August 2014 at 08:34 ×

salam kenal, singgah sini.. oh!! dah boleh sangat tukar header tu.. hihi

Balas
avatar
admin
lia
26 August 2014 at 09:50 ×

pandai tukar2 header, sentiasa la baru yer... akak ni mmg kureng reti he3

Balas
avatar
admin
26 August 2014 at 13:31 ×

yeyy dah tukar header dia..

Balas
avatar
admin
26 August 2014 at 22:32 ×

Header yg baru pun sewittt :-)

Balas
avatar
admin
26 August 2014 at 23:18 ×

Samalah, saya pun bukan reti buat header yang canggih.

Balas
avatar
admin
27 August 2014 at 15:02 ×

Wktu raya xsinggah pon blog ros..xdpt nk tgk header raya..hihi

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment