HEADER BERTUKAR - INILAH REALITI

Tuesday, 26 August 2014

HEADER BERTUKAR



Dah pun tukar header. Sebelum ni kan saya letak header Salam Aidilfitri. Hari ni 30 Syawal, jadi saya buat keputusan untuk ubah header tu hari ni.. 
Maka, inilah yang terhasil :


Buat sendiri je header ni. Letak gambar anak-anak sedara kesayangan. hihi.. Lima orang kesemuanya.. Menjadi sumber inspirasi jugak :)


p/s : Hari ni start satu misi. Harap misi ni berjaya, dan bukan hangat-hangat tahi ayam :) Doakan yer :)



13 comments:

  1. dah sebulan bulan syawal pon.. sekejap je masa berlalu

    ReplyDelete
  2. Samalah kita...cik akak pun tukar juga tafi..hihi

    ReplyDelete
  3. akak sentiasa doakan ros...wah baguslah ros... buat header sendiri...^_^

    ReplyDelete
  4. semoga anak2 menjadi anak yang soleh dan solehah XD

    ReplyDelete
  5. cantik header tu. semoga permudahkan semua urusan ye.

    ReplyDelete
  6. comel sangat! dah la kaler purple, warna fevret kak Ros gitu. hehehe...

    betul gak letak gambar anak2 sedara kak Ros tu. bila buka je blog, senyum je tengok muka diorang. ^^,

    ReplyDelete
  7. Waktu masuk blog ni tadi, ehh salah blog ke sbb header dh lain rupa rupanya hurrm baru tahu. Ros buat header guna software apa ehh

    ReplyDelete
  8. Td masuk2x..eh dh lain..maaf ye ros lama xupdate lama jgk xdtg blog

    ReplyDelete