LAGI KAD RAYA DARI RAKAN BLOGGER


Baru berkesempatan nak buat entry tentang kad raya ni. Sebenarnya ada yang dah dapat 2,3 hari sebelum raya, tapi memandangkan saya dah pun cuti, tu yang baru dapat lepas naik office lepas cuti raya tu.


Terima kasih buat semua blogger yang sudi menghulurkan kad raya buat saya.. Tahun ni belum berkesempatan nak membalas. Mana tahu, tahun depan mungkin?.. 

Yang pertama ni dari Kak Mimi (PINK UMMI)


Yang ni pula dari blogger madah cinta, CIK AKAK,,. hihi


Yang kat bawah ni pula dari Cik Adik Manis, Ainim :)



Terima kasih semua :)



Previous
Next Post »

13 comments

Click here for comments
12 August 2014 at 15:07 ×

wah meriah dengan kad raya daripada kawan2 blogger yer..=D

Balas
avatar
admin
12 August 2014 at 19:38 ×

huu.. banyak tu kad raya.

tnggu kad raya dari saya lak ye ^^,

Balas
avatar
admin
12 August 2014 at 21:33 ×

simpan buat kenangan tu ros.. seronok dpt kad raya kawan2 kan

Balas
avatar
admin
12 August 2014 at 21:52 ×

Alhamdulillah... ingatan tulus ikhlas dr blogger

Balas
avatar
admin
12 August 2014 at 21:55 ×

Meriah raya bila terima kad raya dari kwan2.. :)

Balas
avatar
admin
13 August 2014 at 00:15 ×

bestnya dapat kad raya :-)

Balas
avatar
admin
13 August 2014 at 10:39 ×

kalau kita kenal lebih awal mesti dapat jugak dari akak JM hikss

Balas
avatar
admin
13 August 2014 at 12:40 ×

salam ros..
cma sukaaaa kad raya.. hihi..
tahniahh.. cma pun dpt 1 dr pinkummi :)

Balas
avatar
admin
13 August 2014 at 15:31 ×

wah bestnya dapat banyak kad raya

Balas
avatar
admin
14 August 2014 at 11:54 ×

alhamdulillah dpt dh

Balas
avatar
admin
14 August 2014 at 20:40 ×

Wow..ada lagiii?
Tahniah Ros.
Dah gantung?

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment