LAGI KAD RAYA DARI RAKAN BLOGGER

August 12, 2014


Baru berkesempatan nak buat entry tentang kad raya ni. Sebenarnya ada yang dah dapat 2,3 hari sebelum raya, tapi memandangkan saya dah pun cuti, tu yang baru dapat lepas naik office lepas cuti raya tu.


Terima kasih buat semua blogger yang sudi menghulurkan kad raya buat saya.. Tahun ni belum berkesempatan nak membalas. Mana tahu, tahun depan mungkin?.. 

Yang pertama ni dari Kak Mimi (PINK UMMI)


Yang ni pula dari blogger madah cinta, CIK AKAK,,. hihi


Yang kat bawah ni pula dari Cik Adik Manis, Ainim :)



Terima kasih semua :)



You Might Also Like

13 comments

  1. wah meriah dengan kad raya daripada kawan2 blogger yer..=D

    ReplyDelete
  2. huu.. banyak tu kad raya.

    tnggu kad raya dari saya lak ye ^^,

    ReplyDelete
  3. simpan buat kenangan tu ros.. seronok dpt kad raya kawan2 kan

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah... ingatan tulus ikhlas dr blogger

    ReplyDelete
  5. Meriah raya bila terima kad raya dari kwan2.. :)

    ReplyDelete
  6. kalau kita kenal lebih awal mesti dapat jugak dari akak JM hikss

    ReplyDelete
  7. salam ros..
    cma sukaaaa kad raya.. hihi..
    tahniahh.. cma pun dpt 1 dr pinkummi :)

    ReplyDelete
  8. wah bestnya dapat banyak kad raya

    ReplyDelete
  9. Wow..ada lagiii?
    Tahniah Ros.
    Dah gantung?

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS