PASANG WIDGET ALEXA DI BLOG

August 27, 2014



Tadi masa berblogwalking, nampak satu tutorial Cara Pasang Widget Alexa Pada Blog , terus lah saya pasang. Heee.. Orang lain dah letak lama dah, kite ni baru nak letak. Tak ape :)

Ni lah widgetnya :


Ni pulak ranking blog saya :


Amboi, kemain banyak lagi nombornya kan. hihihi.. Tak apa, ~~~'dari jauh ku berlari, mengejar mimpi-mimpi"~~~~



You Might Also Like

15 comments

  1. tak tahula kalau CT aje yang tak boleh nak bukak link tu.. tapi broken..

    amende ALEXA ni hihiks CT tak tahu lagi teruk kekeke.. tengok jugak bloggers dok sebut sebut mende ni tapi tak faham..

    ReplyDelete
  2. Akak malu nk letak sebab ranking jauh menjunam lagi...hahah

    ReplyDelete
  3. hebatnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

    saya 6k -.-

    ReplyDelete
  4. Dulu2 2-3 thn lps ada ltk.. lps tu remove smua widget.. sbb ada org complain blog berat n lmbt loading. Lg pon blog lya mmg dh byk gmbr.. lg la berat nanang

    ReplyDelete
  5. kami pun malu nak letak.. ranking tah pape.. haha

    ReplyDelete
  6. huhu..yui tak letak..mgkin stu hari nanti..ekekek

    ReplyDelete
  7. Aha...lepas ni xpyah dh la nak bukak tutup alexa tu..blh tgk trus...

    ReplyDelete
  8. ranking blog fae toksah ckp lh hahahah

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah... maju setapak lagi... hehehe... pelan2 kayuh insyaallah... lama2 menyurut la nombol2 tu... :D

    ReplyDelete
  10. Ranking Alexa nie selalu naik turun..hehehe

    ReplyDelete
  11. malu nak letak aihh. jatuh ketinggalan..hee

    ReplyDelete
  12. kalau saya tak tahu lah berada di nombor berapa..akeke

    ReplyDelete
  13. woww..bestnya..ranking tinggi tu...arghh..malu nk letak sbb ranking rendah..tapi kalau letak leh beri semangat ek..nk letak jgk lah ehehe

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS