PASANG WIDGET ALEXA DI BLOG



Tadi masa berblogwalking, nampak satu tutorial Cara Pasang Widget Alexa Pada Blog , terus lah saya pasang. Heee.. Orang lain dah letak lama dah, kite ni baru nak letak. Tak ape :)

Ni lah widgetnya :


Ni pulak ranking blog saya :


Amboi, kemain banyak lagi nombornya kan. hihihi.. Tak apa, ~~~'dari jauh ku berlari, mengejar mimpi-mimpi"~~~~



Previous
Next Post »

15 comments

Click here for comments
27 August 2014 at 11:50 ×

tak tahula kalau CT aje yang tak boleh nak bukak link tu.. tapi broken..

amende ALEXA ni hihiks CT tak tahu lagi teruk kekeke.. tengok jugak bloggers dok sebut sebut mende ni tapi tak faham..

Balas
avatar
admin
27 August 2014 at 12:08 ×

Akak malu nk letak sebab ranking jauh menjunam lagi...hahah

Balas
avatar
admin
27 August 2014 at 12:42 ×

hebatnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

saya 6k -.-

Balas
avatar
admin
27 August 2014 at 12:48 ×

Dulu2 2-3 thn lps ada ltk.. lps tu remove smua widget.. sbb ada org complain blog berat n lmbt loading. Lg pon blog lya mmg dh byk gmbr.. lg la berat nanang

Balas
avatar
admin
27 August 2014 at 12:51 ×

kami pun malu nak letak.. ranking tah pape.. haha

Balas
avatar
admin
27 August 2014 at 14:27 ×

huhu..yui tak letak..mgkin stu hari nanti..ekekek

Balas
avatar
admin
27 August 2014 at 14:48 ×

Aha...lepas ni xpyah dh la nak bukak tutup alexa tu..blh tgk trus...

Balas
avatar
admin
27 August 2014 at 15:25 ×

ranking blog fae toksah ckp lh hahahah

Balas
avatar
admin
27 August 2014 at 17:39 ×

alhamdulillah... maju setapak lagi... hehehe... pelan2 kayuh insyaallah... lama2 menyurut la nombol2 tu... :D

Balas
avatar
admin
27 August 2014 at 18:21 ×

Ranking Alexa nie selalu naik turun..hehehe

Balas
avatar
admin
27 August 2014 at 21:26 ×

malu nak letak aihh. jatuh ketinggalan..hee

Balas
avatar
admin
28 August 2014 at 08:59 ×

usaha tgga kejayaan

Balas
avatar
admin
28 August 2014 at 15:34 ×

kalau saya tak tahu lah berada di nombor berapa..akeke

Balas
avatar
admin
28 August 2014 at 18:12 ×

woww..bestnya..ranking tinggi tu...arghh..malu nk letak sbb ranking rendah..tapi kalau letak leh beri semangat ek..nk letak jgk lah ehehe

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment