BAHAGIA RASA DI HARI AHAD - INILAH REALITI

Sunday, 28 September 2014

BAHAGIA RASA DI HARI AHAD



Gambar sarapan pagi tadi. Kuih Puteri Ayu dan Popia. Alhamdulillah kenyang. Makan berdua ngan suami sebelum dia pi kerja. Hari ni saya masih di Batu Pahat. Sepatutnya balik pagi Jb pagi tadi dan terus masuk kerja. Tapi, keadaan kesihatan tak mengizinkan, so terpaksa ambil cuti sakit hari ni. Esok pagi baru balik Jb. Dah lama tak rasa berehat di hari Ahad ni. Hihi. 

Rehat kat rumah je sambil layan kriket sukan Asia. MALAYSIA lawan CHINA. Moga ada kejayaan buat Malaysia. Petang ni tengok Datuk Lee Chong Wei pula. Lawan Lin Dan. Berdebar je rasa....

P/s: Sakit tu bukan diminta-minta.


21 comments:

  1. kuih fav ayu tuuu...
    mmg suke puteri ayu tu dgn popia sayur...

    ReplyDelete
  2. sedapnya kuih.. kuih puteri ayu tu kuih peberet saya :)

    ReplyDelete
  3. oh ya kan.. johor ahad kerja kan.. sebab sebelum ni ahad tu weekand xkeje.. hehe

    ReplyDelete
  4. oh ya kan.. johor ahad kerja kan.. sebab sebelum ni ahad tu weekand xkeje.. hehe

    ReplyDelete
  5. Saat paling bahagia apabila dpt sarapan bersama tersyg kan. Sakit itu hilangkan dosa2 kecil :-)

    ReplyDelete
  6. saya suka kuih puteri ayu tu!!

    alah, akak x sihat ke? :(

    semoga cepat sembuh kak .

    eh, header tukar lagi. heeeeeee...

    eh, blog pun dah kaler hijau?

    ReplyDelete
  7. sedapnya kuih2 tu ros
    take care yer
    moga cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  8. moga ros segera sembuh...kalah la chong wei...stress... semua kalah.. :)..hari ni ada diving..dah 2 pingat..

    ReplyDelete
  9. akak pun macam si Amy. suka kuih tu. terus teringin!

    ReplyDelete
  10. fav akak tu kuih puteri ayu..nak buat sendiri tak reti..hehehe

    ReplyDelete