EPAL HIJAU YANG SEDAP ! - INILAH REALITI

Tuesday, 23 September 2014

EPAL HIJAU YANG SEDAP !


Cerita malam tadi.. Makan epal hijau sebiji sebagai dinner. Wah gitu.. Petang semalam dah makan chocolated muffin, tu yang macam kenyang je.. Tapi, biasalah nafsu mengalahkan diri. Tetap rasa nak mengunyah kan. So, apalagi pi dapur ambil sebiji epal hijau. Potong dadu dan letak garam sikit.. Emmm sedapnya! 



Mengikut tema lagi tu. Mentang-mentang makan epal hijau, letak dalam mangkuk warna hijau . hihi.. Konsep green sangat!



19 comments:

  1. tetiba rasa berair pulak mulut ni..nakk..:)

    ReplyDelete
  2. Sedap kalau makan dengan kuah rojak. Buat jus pun sedap tambah lagi campur dengan asam boi dan callery. Hehe

    ReplyDelete
  3. fav sangat epal ijaoo ni.. kaler pon comell sbb ijao.. tapi sejak pregnnt ni xgemar pulak makan bnd2 masam...

    ReplyDelete
  4. Nak join...nak join. Akak selalu kalau gatal gigi cicah dgn kicap manis + cili api. Dapp dapp dapp!

    ReplyDelete
  5. amboihhhhh diet no mkn epal ijo je sijik utk dinner

    ReplyDelete
  6. tetiba rasa macam air liur tersekat..

    ReplyDelete
  7. mangkuk tu kalau warna merah, mesti gambar akan jadi lagi ummmmppphhhhhh :D :D :D

    ReplyDelete
  8. Amboi berdiet sungguh...tak lapar ke nnt tengah malam? hahahah

    ReplyDelete
  9. bayang epal hijau je, saya dah terasa masam2nya. hehe.

    saya lebih prefer minum jus epal hijau dari makan epal dia. heeee

    ReplyDelete
  10. Epal hijau letak garam mmg sedap

    ReplyDelete
  11. eh boleh ka cicah mcm ni hihih..1st nmpk :D

    ReplyDelete
  12. alamak..kecor air liur tengok..hihi..

    ReplyDelete
  13. Bagi pesakit darah tinggi, amalkan apple hijau setiap Insyaallah blood pressure akan turun.

    ReplyDelete
  14. masam kot ros.. xberani makan..hehe

    ReplyDelete
  15. Siap makan dgn garam tu. hehe.

    ReplyDelete