EPAL HIJAU YANG SEDAP !


Cerita malam tadi.. Makan epal hijau sebiji sebagai dinner. Wah gitu.. Petang semalam dah makan chocolated muffin, tu yang macam kenyang je.. Tapi, biasalah nafsu mengalahkan diri. Tetap rasa nak mengunyah kan. So, apalagi pi dapur ambil sebiji epal hijau. Potong dadu dan letak garam sikit.. Emmm sedapnya! 



Mengikut tema lagi tu. Mentang-mentang makan epal hijau, letak dalam mangkuk warna hijau . hihi.. Konsep green sangat!



Previous
Next Post »

19 comments

Click here for comments
23 September 2014 at 14:07 ×

kecur air liur wei... uhhuhu

entry terkini...Makan je kerja aku ni!!!

Balas
avatar
admin
23 September 2014 at 14:19 ×

tetiba rasa berair pulak mulut ni..nakk..:)

Balas
avatar
admin
23 September 2014 at 14:23 ×

Sedap kalau makan dengan kuah rojak. Buat jus pun sedap tambah lagi campur dengan asam boi dan callery. Hehe

Balas
avatar
admin
23 September 2014 at 15:12 ×

fav sangat epal ijaoo ni.. kaler pon comell sbb ijao.. tapi sejak pregnnt ni xgemar pulak makan bnd2 masam...

Balas
avatar
admin
23 September 2014 at 15:22 ×

Nak join...nak join. Akak selalu kalau gatal gigi cicah dgn kicap manis + cili api. Dapp dapp dapp!

Balas
avatar
admin
23 September 2014 at 16:07 ×

amboihhhhh diet no mkn epal ijo je sijik utk dinner

Balas
avatar
admin
23 September 2014 at 16:10 ×

tetiba rasa macam air liur tersekat..

Balas
avatar
admin
23 September 2014 at 16:33 ×

mangkuk tu kalau warna merah, mesti gambar akan jadi lagi ummmmppphhhhhh :D :D :D

Balas
avatar
admin
23 September 2014 at 18:31 ×

Amboi berdiet sungguh...tak lapar ke nnt tengah malam? hahahah

Balas
avatar
admin
23 September 2014 at 22:23 ×

bayang epal hijau je, saya dah terasa masam2nya. hehe.

saya lebih prefer minum jus epal hijau dari makan epal dia. heeee

Balas
avatar
admin
23 September 2014 at 23:22 ×

Epal hijau letak garam mmg sedap

Balas
avatar
admin
24 September 2014 at 00:01 ×

eh boleh ka cicah mcm ni hihih..1st nmpk :D

Balas
avatar
admin
24 September 2014 at 10:02 ×

alamak..kecor air liur tengok..hihi..

Balas
avatar
admin
24 September 2014 at 14:19 ×

Bagi pesakit darah tinggi, amalkan apple hijau setiap Insyaallah blood pressure akan turun.

Balas
avatar
admin
24 September 2014 at 15:38 ×

masam kot ros.. xberani makan..hehe

Balas
avatar
admin
24 September 2014 at 23:06 ×

Siap makan dgn garam tu. hehe.

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment