LIRIK LAGU BILA TIBA OLEH UNGU

September 23, 2014



Bila dengar je lagu ni comfirm hati jadi sayu dan sedih. taku puan ada.. Suka dengar lagu ni dan selalu dengar.

Jom hayati liriknya :

Lirik Lagu Bila Tiba - Ungu

Saat tiba nafas di ujung hela
Mata tinggi tak sanggup bicara
Mulut terkunci tanpa suara

Bila tiba saat berganti dunia
Alam yang sangat jauh berbeda
Siapkah kita menjawab semua
Pertanyaan

Bila nafas akhir berhenti sudah
Jatung hatipun tak berdaya
Hanya menangis tanpa suara

Mati tak bisa untuk kau hindari
Tak mungkin bisa engkau lari
Ajalmu pasti menghampiri

Mati tinggal menunggu saat nanti
Kemana kita bisa lari
Kita pastikan mengalami
Mati

Mati tak bisa untuk kau hindari
Tak mungkin bisa engkau lari
Ajalmu pasti menghampiri

Mati tinggal menunggu saat nanti
Kemana kita bisa lari
Kita pastikan mengalami
Mati


p/s Allahuakbar.


You Might Also Like

11 comments

  1. memang best kan lagu tu..sangat menginsafkan

    ReplyDelete
  2. Akak suka tang chorus. Best. Syahdu!

    ReplyDelete
  3. kite dengar lagu ni, meremang bulu roma...ahhahaha

    ReplyDelete
  4. Begitu memberi kesan lah lagu ni

    ReplyDelete
  5. nnt sha google nak dgr macam best ja lirik hihih

    ReplyDelete
  6. nice song..

    mmg suak dgr..lirik dia sbnarnya satu peringatan utk kita jugak

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS