LIRIK LAGU BILA TIBA OLEH UNGU



Bila dengar je lagu ni comfirm hati jadi sayu dan sedih. taku puan ada.. Suka dengar lagu ni dan selalu dengar.

Jom hayati liriknya :

Lirik Lagu Bila Tiba - Ungu

Saat tiba nafas di ujung hela
Mata tinggi tak sanggup bicara
Mulut terkunci tanpa suara

Bila tiba saat berganti dunia
Alam yang sangat jauh berbeda
Siapkah kita menjawab semua
Pertanyaan

Bila nafas akhir berhenti sudah
Jatung hatipun tak berdaya
Hanya menangis tanpa suara

Mati tak bisa untuk kau hindari
Tak mungkin bisa engkau lari
Ajalmu pasti menghampiri

Mati tinggal menunggu saat nanti
Kemana kita bisa lari
Kita pastikan mengalami
Mati

Mati tak bisa untuk kau hindari
Tak mungkin bisa engkau lari
Ajalmu pasti menghampiri

Mati tinggal menunggu saat nanti
Kemana kita bisa lari
Kita pastikan mengalami
Mati


p/s Allahuakbar.


Previous
Next Post »

11 comments

Click here for comments
23 September 2014 at 16:18 ×

memang best kan lagu tu..sangat menginsafkan

Balas
avatar
admin
23 September 2014 at 16:20 ×

Akak suka tang chorus. Best. Syahdu!

Balas
avatar
admin
23 September 2014 at 18:24 ×

kite dengar lagu ni, meremang bulu roma...ahhahaha

Balas
avatar
admin
23 September 2014 at 23:19 ×

Begitu memberi kesan lah lagu ni

Balas
avatar
admin
24 September 2014 at 00:02 ×

nnt sha google nak dgr macam best ja lirik hihih

Balas
avatar
admin
24 September 2014 at 09:01 ×

mendalam kan maksudnya

Balas
avatar
admin
24 September 2014 at 13:22 ×

nice song..

mmg suak dgr..lirik dia sbnarnya satu peringatan utk kita jugak

Balas
avatar
admin
24 September 2014 at 23:04 ×

Terbaik dr ungu :)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment