LUPA LETAK KAT MANA !


Selamat pagi :) Apa khabar semuanya?.. Hari ni 1 September.. Permulaan hari di bulan yang baru :)
Ada yang dah masuk kerja, ada pula  yang masih bercuti kan. Untunglah korang cuti lagi. Heeee...

Jumpa ni kat fb tadi.. Betul kan? Kadang-kadang kit ani dah letak sesuatu barang tu kat tempat  yang selamat dah.. Supaya benda tu tak hilang, dan tak susah kita nak cari bila nak guna nanti.. TApi, yang hairannya, boleh pula kita ni lupa! Lupa letak kat mana.. Aduhai... Memang sakit  hati kite ni wak.. Hahhaha...




p/s: Datang kerja macam bisa hari ni, ramai pulak yang sambung cuti. Amboi korang, mentang-mentang cuti banyak lagi. Jelessssnya.. hikhik...


Previous
Next Post »

7 comments

Click here for comments
1 September 2014 at 09:01 ×

Selalu terjadi kat saya jugak.
Huhu..

Balas
avatar
admin
1 September 2014 at 10:34 ×

hahaha.. kadang2 geram gak. tapi bila x dicari, selalu je ternampak. adeh

Balas
avatar
admin
1 September 2014 at 13:03 ×

akak pernah jadi situasi mcm ni sampai ke sudah x jumpa huhuh..hoyee..hari ni akak cutiiii

Balas
avatar
admin
1 September 2014 at 22:47 ×

akak pun cuti ari ni...esok keja....

Balas
avatar
admin
4 September 2014 at 14:10 ×

slalu gak mcm ni.pling geram bila urgent nk pakai tp xjmpa.bila time xguna, ada pulak dpn mata -_-

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment