LUPA LETAK KAT MANA ! - INILAH REALITI

Monday, 1 September 2014

LUPA LETAK KAT MANA !


Selamat pagi :) Apa khabar semuanya?.. Hari ni 1 September.. Permulaan hari di bulan yang baru :)
Ada yang dah masuk kerja, ada pula  yang masih bercuti kan. Untunglah korang cuti lagi. Heeee...

Jumpa ni kat fb tadi.. Betul kan? Kadang-kadang kit ani dah letak sesuatu barang tu kat tempat  yang selamat dah.. Supaya benda tu tak hilang, dan tak susah kita nak cari bila nak guna nanti.. TApi, yang hairannya, boleh pula kita ni lupa! Lupa letak kat mana.. Aduhai... Memang sakit  hati kite ni wak.. Hahhaha...




p/s: Datang kerja macam bisa hari ni, ramai pulak yang sambung cuti. Amboi korang, mentang-mentang cuti banyak lagi. Jelessssnya.. hikhik...


7 comments:

  1. hahaha.. kadang2 geram gak. tapi bila x dicari, selalu je ternampak. adeh

    ReplyDelete
  2. akak pernah jadi situasi mcm ni sampai ke sudah x jumpa huhuh..hoyee..hari ni akak cutiiii

    ReplyDelete
  3. akak pun cuti ari ni...esok keja....

    ReplyDelete
  4. slalu gak mcm ni.pling geram bila urgent nk pakai tp xjmpa.bila time xguna, ada pulak dpn mata -_-

    ReplyDelete