MAKAN BISKUT CICAH AIR

September 17, 2014





Malam ni simple je. Makan biskut cicah air panas. Nyum nyum. Alhamdulillah... Dah kenyang pun..

Petang tadi, kat kawasan perumahan saya ni, ada semburan untuk denggi... Masih ada lagi kes demam denggi kat kawasan ni.. Moga semuanya kembali pulih.. Kesian pada mereka yang terkena penyakit ni.. Semoga kita semua ambil peduli akan persekitaran rumah kita. Jangan dibiarkan nyamuk aedes tu beranak pinak..


You Might Also Like

21 comments

  1. Jaga kesihatan ok. Skrg mmg mcm2 pykt dtg menyerang serentak. dan biskut cicah air mmg sdp. Teeingat dulu suke rendam biskut dlm air teh dan makan. Bkn main ade ummppp! Hehhehe may Allah ease our journey to be a mommy soon. amin :))

    ReplyDelete
  2. semoga kita semua diberi kesihatan yang baik Aamin..

    ReplyDelete
  3. Semoga ros pon selamat dr denggi...

    ReplyDelete
  4. biskut... makan begitu saja pun sodappp... :D

    ReplyDelete
  5. denggi makin meningkat sekarang ni
    moga dijauhkan dari dihinggapi denggi..
    cicah biskut dengan air vico pun sedap juga :)

    ReplyDelete
  6. sama la dgn ciksu ni haaa..
    nasi 2x je sehari.dh tu x blh tambah pulak..aduhai..
    selebihnya dok cicah sekut dgn horlick je la.huahua

    ReplyDelete
  7. Akak mmg layan mkn biskut cicah air... Nyummehhhh

    ReplyDelete
  8. @Tiharaiya, makin tinggi kes denggi ni tau kak.. memang risau...

    ReplyDelete
  9. @Farrah MFye.. sedap cicah air. tak sedar dah berapa keping masuk mulut. hihihi

    ReplyDelete
  10. @liasedap. tapi ros takdelah selalu . hihi

    ReplyDelete
  11. kalau sy suka sangat makan camtu je.. dah rasa manisnya tu

    ReplyDelete
  12. combination feveret CT adalah beskot tiger and milo..!!! oooonomnom..

    ReplyDelete
  13. sedapnye lah tgk biskut dgn air tu :)

    ReplyDelete
  14. Akak pun kdg2 x mkn nasi waktu mkm biscuit cicah air kopi pun sodap :-)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion