MAKAN BISKUT CICAH AIR





Malam ni simple je. Makan biskut cicah air panas. Nyum nyum. Alhamdulillah... Dah kenyang pun..

Petang tadi, kat kawasan perumahan saya ni, ada semburan untuk denggi... Masih ada lagi kes demam denggi kat kawasan ni.. Moga semuanya kembali pulih.. Kesian pada mereka yang terkena penyakit ni.. Semoga kita semua ambil peduli akan persekitaran rumah kita. Jangan dibiarkan nyamuk aedes tu beranak pinak..


Previous
Next Post »

21 comments

Click here for comments
17 September 2014 at 21:25 ×

Jaga kesihatan ok. Skrg mmg mcm2 pykt dtg menyerang serentak. dan biskut cicah air mmg sdp. Teeingat dulu suke rendam biskut dlm air teh dan makan. Bkn main ade ummppp! Hehhehe may Allah ease our journey to be a mommy soon. amin :))

Balas
avatar
admin
17 September 2014 at 21:43 ×

semoga kita semua diberi kesihatan yang baik Aamin..

Balas
avatar
admin
17 September 2014 at 22:24 ×

Semoga ros pon selamat dr denggi...

Balas
avatar
admin
17 September 2014 at 23:00 ×

biskut... makan begitu saja pun sodappp... :D

Balas
avatar
admin
17 September 2014 at 23:50 ×

denggi makin meningkat sekarang ni
moga dijauhkan dari dihinggapi denggi..
cicah biskut dengan air vico pun sedap juga :)

Balas
avatar
admin
18 September 2014 at 04:05 ×

nyumm nyummm itu yg sedap tuh!

Balas
avatar
admin
18 September 2014 at 09:08 ×

sama la dgn ciksu ni haaa..
nasi 2x je sehari.dh tu x blh tambah pulak..aduhai..
selebihnya dok cicah sekut dgn horlick je la.huahua

Balas
avatar
admin
lia
18 September 2014 at 09:16 ×

Akak mmg layan mkn biskut cicah air... Nyummehhhh

Balas
avatar
admin
18 September 2014 at 12:21 ×

@CXopportunitiesiye, masih banyak kes denggi kat sini..

Balas
avatar
admin
18 September 2014 at 12:21 ×

@mama ka0riterima kasih kak atas doa itu

Balas
avatar
admin
18 September 2014 at 12:22 ×

@Tiharaiya, makin tinggi kes denggi ni tau kak.. memang risau...

Balas
avatar
admin
18 September 2014 at 12:22 ×

@Farrah MFye.. sedap cicah air. tak sedar dah berapa keping masuk mulut. hihihi

Balas
avatar
admin
18 September 2014 at 12:23 ×

@QasehnyaRaniaowh ciksu minum horlick ye :)

Balas
avatar
admin
18 September 2014 at 12:23 ×

@liasedap. tapi ros takdelah selalu . hihi

Balas
avatar
admin
18 September 2014 at 12:27 ×

kalau sy suka sangat makan camtu je.. dah rasa manisnya tu

Balas
avatar
admin
18 September 2014 at 17:24 ×

combination feveret CT adalah beskot tiger and milo..!!! oooonomnom..

Balas
avatar
admin
18 September 2014 at 23:31 ×

Sekarang ni denggi di mana-mana.

Balas
avatar
admin
19 September 2014 at 14:54 ×

sedapnye lah tgk biskut dgn air tu :)

Balas
avatar
admin
21 September 2014 at 18:25 ×

Akak pun kdg2 x mkn nasi waktu mkm biscuit cicah air kopi pun sodap :-)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment