NAK KOPI AIS SATU!



Jumpa gambar ni kat FB..
 Aduhai  menggodanya... Bagi peminat kopi macam saya ni kan, bila tengok je gambar ni macam nak buat terus je. hihihi.. 



Tapi, kena sabar.. hihi...
Nantilah bila-bila boleh try :)

p/s : Hampir seminggu tak minum manis :)



Previous
Next Post »

13 comments

Click here for comments
4 September 2014 at 16:10 ×

hihihi menarik idea ni..:)

Balas
avatar
admin
4 September 2014 at 16:38 ×

sama la..sehari tak minum kopi nak pengsan rasa..lagi2 kopi ais..kegemaran la tu..

Balas
avatar
admin
4 September 2014 at 17:00 ×

sedapnye.. kene plk minum time hri panas.. nikmat..

Balas
avatar
admin
5 September 2014 at 10:30 ×

sy jarang minum kopi.. kalau minum mesti susah nak tidur hehe

Balas
avatar
admin
5 September 2014 at 10:30 ×

hehe.. best rose pi sana. nak-nak tengok buah segar2 :)

Balas
avatar
admin
5 September 2014 at 20:02 ×

wowo.. menarik.. boleh try ni kan

Balas
avatar
admin
7 September 2014 at 20:38 ×

Akak pulak x brp suka minum kopi..hehehe

Balas
avatar
admin
8 September 2014 at 14:25 ×

Dulu sy ok je minum yg jenis 3 in 1 tapi skg mcm pening pulak minum. Nasib baik kopi yg bancuh sendiri tu ok lg. hehe

Balas
avatar
admin
8 September 2014 at 17:40 ×

akak pun peminat kopi tapi skrg dh kurang..lebihkan minum air kosong

Balas
avatar
admin
8 September 2014 at 22:14 ×

Ritu someone ada buat entri ni jugak.
Kira ni kali ke-2 lah saya terliur.

Balas
avatar
admin
9 September 2014 at 05:31 ×

buat yang tak manis punya. yang itam pekat tu.. CT tak gemar kuppi hihiks.

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment