NAK KOPI AIS SATU!

September 04, 2014



Jumpa gambar ni kat FB..
 Aduhai  menggodanya... Bagi peminat kopi macam saya ni kan, bila tengok je gambar ni macam nak buat terus je. hihihi.. 



Tapi, kena sabar.. hihi...
Nantilah bila-bila boleh try :)

p/s : Hampir seminggu tak minum manis :)



You Might Also Like

13 comments

  1. sama la..sehari tak minum kopi nak pengsan rasa..lagi2 kopi ais..kegemaran la tu..

    ReplyDelete
  2. sedapnye.. kene plk minum time hri panas.. nikmat..

    ReplyDelete
  3. sy jarang minum kopi.. kalau minum mesti susah nak tidur hehe

    ReplyDelete
  4. hehe.. best rose pi sana. nak-nak tengok buah segar2 :)

    ReplyDelete
  5. wowo.. menarik.. boleh try ni kan

    ReplyDelete
  6. Akak pulak x brp suka minum kopi..hehehe

    ReplyDelete
  7. Dulu sy ok je minum yg jenis 3 in 1 tapi skg mcm pening pulak minum. Nasib baik kopi yg bancuh sendiri tu ok lg. hehe

    ReplyDelete
  8. akak pun peminat kopi tapi skrg dh kurang..lebihkan minum air kosong

    ReplyDelete
  9. Ritu someone ada buat entri ni jugak.
    Kira ni kali ke-2 lah saya terliur.

    ReplyDelete
  10. buat yang tak manis punya. yang itam pekat tu.. CT tak gemar kuppi hihiks.

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS