NI YANG JELES NI - INILAH REALITI

Monday, 1 September 2014

NI YANG JELES NI


Hari ni datang kerja dengan hati yang gembira.. cewahh.. Ye la, kita kena bersikap positif kan :)

Tapi, bila mengenangkan jiran kat office ni cuti, parking kat tempat kerja pun banyak kosong,.. Ni yang timbul jeless ni.. Aduhai, nasib je baki cuti tak banyak.. sabar je lah :)

Dapat pula pertanyaan dari Sally kan :


Ok, akak jawab dengan tulus ikhlas yer Sally. hihi.. Akak kerja kat Johor.. Johor tak cuti hari ni. Sebab kitorang dah cuti Jumaat kan. Bila cuti umum jatuh hari Ahad, kitorang tak de ganti.. 

Akak JM tambah pula perisa dalam resepi jeless :


Happynya akak JM cuti ye.. Siap hoyee lagi. hihi.. Takpe, Ros ok je. Sebab kitorang dah cuti hari Jumaat lepas. hikhik ..

Selamat bertugas buat yang berkerja dan selamat beristirehat buat yang bercuti :)


10 comments:

  1. selamat bekerja kak ros...n selamat hari merdeka!

    ReplyDelete
  2. Samala...akak pon keje arini..huhu..

    ReplyDelete
  3. seronok gak dapat cuti Jumaat kan, khamis balik awal..kalu dapat diseragamkan 1 malaysia lagi bagus

    ReplyDelete
  4. alaa sama je yunk.. cuti gan xcuti pon..hehe

    ReplyDelete
  5. Bhahahaha yang sekolah ni camne pulok? :p

    ReplyDelete