PERGI BERCUTI KE CAMERON HIGHLAND - INILAH REALITI

Tuesday, 23 September 2014

PERGI BERCUTI KE CAMERON HIGHLAND


Amboi korang.. sampai hati kan.. Bercuti ke Cameron tanpa kehadiran mak ude di sisi.. Saje nak jeleskan mak ude di perantauan ni kan. huhu..

Kakak hantar segala gambar yang dorang ambik masa gi Camaron lebih kurang 3 minggu lepas.. Sedih mak ude ni menatap gambar -gambar tu semua.. Dapat tengok dari jauh je. Bukan main bergambar di ladang teh.. Sebenarnya ada banyak gambar, tapi tunjuk dua je kat sini.. Pengubat hati  mak ude yang lara ni.. Buat anak-anak sedara mak ude tersayang, doakan mak ude pula boleh pi bercuti kat sana. Boleh mak ude makan buah straberry puas-puas kan.. Pastu giliran mak ude pula hantar gambar banyak-banyak kat korang. hihihihi..

Ni Daniel, anak sedara sulung.


Ni pula Arif, anak sedara bongsu. (buat masa ni la kan..)



Ok la tu, mak ude letak gambar sulung dan bongsu. Yang lain-lain, tunggu k. hihi.. Mungkin mak ude letak kat entry yang lain. Tu pun kalau mak ude ingat. Eh tetiba teringat satu dialog kat filem P . Ramlee. Cerita DO RE MI. Perbualan antara RE dan isterinya yang berbunyi "yang, yang, jangan lupa belikan chewy gum." Pastu isteri dia balas, ' ah, itupun kalau aku ingat. Bukan aku nak ingatkan kau saja!' hihihihi..



16 comments:

  1. wah rajin anak2 buah hantar gambar kat mak uda...

    ReplyDelete
  2. pernah 2kali je pergi sane
    tapi xdan langsung nak g makan stoberi byk2.. huhuhu

    ReplyDelete
  3. Bukan main lagi si Daniel & Arif bergaya :)

    ReplyDelete
  4. mv tak pernah smpi CH..dialog tue mmg lucu

    ReplyDelete
  5. tula.. orang dah ajak, mak ude tak nak balik kampung. hihi

    ReplyDelete
  6. sihatnya yang atas tu? macam nak cubit2 je.

    entry terkini...Makan je kerja aku ni!!!

    ReplyDelete
  7. Hahahaha...lawak dialog last tuh...kalau teringat mmg tersenyum... :D

    ReplyDelete
  8. belum pernah ade peluang lg nkke sana :)

    ReplyDelete
  9. syoknya la... pak cik saya pun selalu share gambar kat whatsapp. g vietnam la, g bandung la, g LA la -.-

    ReplyDelete
  10. In sha allah nanti turn ros ke sama plak

    ReplyDelete
  11. wah bestnya pergi sini, xpernah lg pergi rasa cm dkt ranau ja..ctk permandangan

    ReplyDelete
  12. ingatkan ros yang pegi..hehe...diaorg saje nak bagi kita jeles kan..huhu..

    ReplyDelete
  13. Ayat dalam cerita P.Ramlee tu memang klakar kalau kita imagine cara dia cakap skali.

    ReplyDelete
  14. tak pernah pegi cameron lagi.. bestnya tgk!

    ReplyDelete