COUPLE PALING HOT DI MALAYSIA!


Hai, kami couple paling hot di Malaysia sekarang ni :)

Hihi. Jangan marah eh. Saje je letak tajuk macam tu. Asyik artis Malaysia je yang dapat gelaran  couple paling hot. Sesekali bagi peluang kat dorang ni pulak. Hikhik.

Tengoklah tu, siap berpimpin tangan lagi. Bukan main lagi ek, romantik la konon! Hihi.


Previous
Next Post »

11 comments

Click here for comments
4 October 2014 at 09:36 ×

Amboii kak ros siap pasangkan dorg lagi ye

Balas
avatar
admin
4 October 2014 at 10:07 ×

Jaga-jaga,..nanti kena serang ngan paparazi! Dtg intai Ros sekejap. Selamat berhujung minggu!

Balas
avatar
admin
4 October 2014 at 13:34 ×

blogwalking sini.. tertarik ngan tjuk.. hahaha..

Balas
avatar
admin
4 October 2014 at 17:49 ×

Ape mama kartun ni,ros?
Macam penah tengok, tapi di mana ya?

Balas
avatar
admin
4 October 2014 at 19:43 ×

hahaha.. saya ingatkan sape lah couple palin hot tu. XP

Balas
avatar
admin
4 October 2014 at 22:23 ×

Wah selalu nampak retis je selfie dgn kax ni. Sekarang turn kak ros :)

Balas
avatar
admin
5 October 2014 at 14:27 ×

Tq mak ude bagi patung Kax tu kat mat dan arif!

Balas
avatar
admin
6 October 2014 at 10:17 ×

haha.. ingatkan sape la tadi

Balas
avatar
admin
8 October 2014 at 01:03 ×

heheh comel! tak tebus pon lagi

Balas
avatar
admin
8 October 2014 at 14:06 ×

mula2 baca tajuk teruja tau..nk tahu siapa gerangan nye..hihih..sekali tertipu eden..mana dapat ni..kiut sgt

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment