COUPLE PALING HOT DI MALAYSIA! - INILAH REALITI

Saturday, 4 October 2014

COUPLE PALING HOT DI MALAYSIA!


Hai, kami couple paling hot di Malaysia sekarang ni :)

Hihi. Jangan marah eh. Saje je letak tajuk macam tu. Asyik artis Malaysia je yang dapat gelaran  couple paling hot. Sesekali bagi peluang kat dorang ni pulak. Hikhik.

Tengoklah tu, siap berpimpin tangan lagi. Bukan main lagi ek, romantik la konon! Hihi.


11 comments:

  1. Amboii kak ros siap pasangkan dorg lagi ye

    ReplyDelete
  2. Jaga-jaga,..nanti kena serang ngan paparazi! Dtg intai Ros sekejap. Selamat berhujung minggu!

    ReplyDelete
  3. blogwalking sini.. tertarik ngan tjuk.. hahaha..

    ReplyDelete
  4. Ape mama kartun ni,ros?
    Macam penah tengok, tapi di mana ya?

    ReplyDelete
  5. hahaha.. saya ingatkan sape lah couple palin hot tu. XP

    ReplyDelete
  6. Wah selalu nampak retis je selfie dgn kax ni. Sekarang turn kak ros :)

    ReplyDelete
  7. Tq mak ude bagi patung Kax tu kat mat dan arif!

    ReplyDelete
  8. heheh comel! tak tebus pon lagi

    ReplyDelete
  9. mula2 baca tajuk teruja tau..nk tahu siapa gerangan nye..hihih..sekali tertipu eden..mana dapat ni..kiut sgt

    ReplyDelete