CPUV 6 : SUNSILK SILHOUETTE


Alhamdulillah.. Tadi bukak akaun Nuffnang, dan tengok ada CPUV untuk bulan Oktober ni. Setelah sepi di bulan September, akhirnya datang menjengah di bulan Oktober :)


Baru je beli shampoo Sunsilk minggu lepas. Tapi yang warna kuning tu. Tak guna lagi. Sebenarnya tak pernah guna sebab nak habiskan shampoo yang lama dulu. Lepas tu, ternampak member post kat fb  yang shampoo sunsilk purple ni best. Dia pakai rambut dia lembab dan terurus je. Aduhai, ada kejelesan kat situ. Macam mana boleh terbeli yang warna kuning ni?.. Kan minat purple, nape tak beli yang purple je hari tu?.. Ni semua ada sebab tau. Saya terpengaruh dengan seorang perempuan kat Aeon Big Batu Pahat. hihi. Saya sebelum ni guna shampoo jenama Sxxx, tapi bila tengok dia ambil shampoo sunsilk warna kuning tu, terus saya pun ambil. Terpengaruh dengan rambut dia yang cantik tu. hahhaha.. Ape pun tak boleh. 

Pagi ni , buka akaun Nuffnang, ada CPUV baru dari Sunsilk... Terima kasih yer. Macam tahu-tahu je kita baru beli. Hihihi..


Bolehlah jenguk ke FB SUNSILK untuk maklumat lanjut ok. Ramai yang puas hati dengan shampoo baru dorang yang warna purple tu :)

Terima kasih SUNSILK dan NUFFNANG.

Ni yang sayang lebih ni . hihihi..


Previous
Next Post »

12 comments

Click here for comments
1 October 2014 at 14:25 ×

banyaknya on going.. murah rezeki Rose..

Balas
avatar
admin
1 October 2014 at 14:26 ×

besnyee dpt CPUV. nadia pon baru je tau pasal CPUV ni. tengah gigih lagi ni..hehehe

Balas
avatar
admin
1 October 2014 at 14:31 ×

wow..banyak yang ongoing tu..tahniah

Balas
avatar
admin
1 October 2014 at 16:28 ×

alhamdulillah..banyak tu..

Balas
avatar
admin
1 October 2014 at 16:35 ×

Tahniah kak :)
Siap 2 dia kasi.

Balas
avatar
admin
1 October 2014 at 18:48 ×

menari-nari earnings tuh :D

Balas
avatar
admin
1 October 2014 at 22:04 ×

bestnya... saya tengok saya pnya ads tu macam x bergerak je. haritu tbe2 ada, pap, sekali 6 terus dia tnjuk -.-

Balas
avatar
admin
4 October 2014 at 20:14 ×

Jarang check Nuffnang sebab guna mobile version.

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment