CPUV 6 : SUNSILK SILHOUETTE - INILAH REALITI

Wednesday, 1 October 2014

CPUV 6 : SUNSILK SILHOUETTE


Alhamdulillah.. Tadi bukak akaun Nuffnang, dan tengok ada CPUV untuk bulan Oktober ni. Setelah sepi di bulan September, akhirnya datang menjengah di bulan Oktober :)


Baru je beli shampoo Sunsilk minggu lepas. Tapi yang warna kuning tu. Tak guna lagi. Sebenarnya tak pernah guna sebab nak habiskan shampoo yang lama dulu. Lepas tu, ternampak member post kat fb  yang shampoo sunsilk purple ni best. Dia pakai rambut dia lembab dan terurus je. Aduhai, ada kejelesan kat situ. Macam mana boleh terbeli yang warna kuning ni?.. Kan minat purple, nape tak beli yang purple je hari tu?.. Ni semua ada sebab tau. Saya terpengaruh dengan seorang perempuan kat Aeon Big Batu Pahat. hihi. Saya sebelum ni guna shampoo jenama Sxxx, tapi bila tengok dia ambil shampoo sunsilk warna kuning tu, terus saya pun ambil. Terpengaruh dengan rambut dia yang cantik tu. hahhaha.. Ape pun tak boleh. 

Pagi ni , buka akaun Nuffnang, ada CPUV baru dari Sunsilk... Terima kasih yer. Macam tahu-tahu je kita baru beli. Hihihi..


Bolehlah jenguk ke FB SUNSILK untuk maklumat lanjut ok. Ramai yang puas hati dengan shampoo baru dorang yang warna purple tu :)

Terima kasih SUNSILK dan NUFFNANG.

Ni yang sayang lebih ni . hihihi..


12 comments:

  1. banyaknya on going.. murah rezeki Rose..

    ReplyDelete
  2. besnyee dpt CPUV. nadia pon baru je tau pasal CPUV ni. tengah gigih lagi ni..hehehe

    ReplyDelete
  3. wow..banyak yang ongoing tu..tahniah

    ReplyDelete
  4. bestnya... saya tengok saya pnya ads tu macam x bergerak je. haritu tbe2 ada, pap, sekali 6 terus dia tnjuk -.-

    ReplyDelete
  5. Jarang check Nuffnang sebab guna mobile version.

    ReplyDelete