JUMLAH PENGUNJUNG YANG SEMAKIN MENINGKAT!

October 18, 2014



Alhamdulillah.. 

Saya ambil data kat atas ni dari akaun nuffnang. Jumlah uniques visitor di blog ini semakin bertambah. Kalau sebelum ni, 5++. Sekarang dah mencecah 1K. Terima kasih buat semua yang sudi singgah sini.


You Might Also Like

23 comments

  1. Salam, tahniah kak :)

    http://syahirbasharuddin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. tahniah ros..

    by the way, Sal tukar url blog..ni link baru. jemput singgah ye blognisalpunya.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Datang jenguk Ros pada petang Sabtu. Tahniah!! Tahniah!!

    ReplyDelete
  4. Tahniah kak ros :)
    UV saya nak dpt 100 pun kena berhempas pulas. Hehe.

    ReplyDelete
  5. Tahniah! Semoga terus sukses! :)

    ReplyDelete
  6. wow! tahniah kak Ros!!!! hebat lah! :D

    ReplyDelete
  7. berbulan2 dh x buka blog...nk tgk nuff pon x reti, dan x ingat password dah..hihi

    ReplyDelete
  8. hebat ross! kalah blog jijah..hehe

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah, tahniah
    hebat ros :)

    ReplyDelete
  10. tahniah ! bkn mudah nak capai angka itu ...

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah..tahniah ros..keep it up

    ReplyDelete
  12. wahh banyaknya yang singgah..bila la nak sama mcm u..hehe

    ReplyDelete
  13. tahniah ros.. jauh bezanya dgn blog sy yg suam2 kuku tuh..hehheh

    ReplyDelete
  14. perghhh.. bila lahh kita nak macam ni erk. jauh lagi perjalanan

    ReplyDelete
  15. Uwhhh,bnyknye... bilala agaknye Cikna akn dpt camtu..btw tahniah yunk...;-)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS