KEK COKLAT WALNUT SEDAP

October 03, 2014


Dapat whatsapp dari kakak. Dok tayang kek coklat walnut! Huhu. Nak jugak!!!!
Amboi...rajinnya dok buat kek. Siap tunjuk yang tengah dok makan.Sampai hatimu... Nanti jangan lupa buat lagi time kami balik kampung, ok. Tak tahan tengok coklat leleh atas kek tu. Nak!!!! Hihi.


Projek buat kek kakak saya dengan adik lelaki saya. Depa tu kalau bergabung, ada je yang nak dibuat.. Kelmarin buat cookies. Nanti saya tunjuk cookies dorang pulak. Kat lain entry k. Hihi.



You Might Also Like

18 comments

  1. tgk pun dh tau musti sedap... aiis geram nyer

    ReplyDelete
  2. http://madey09.blogspot.com/ datang ke blog memberi sokongan..salam jumaat

    ReplyDelete
  3. wahhhh..tengok pun dah tau sedap.. :)

    ReplyDelete
  4. saya yg tgk pun tak tahan.. terliur jugak ni ....

    ReplyDelete
  5. wahhhh mewah sungguh dgn coklat... dap nyer....

    ReplyDelete
  6. seronok je kalau rajin wat kek..

    tergoda plak tgk kek tu..nyum nyumm

    ReplyDelete
  7. bila buat sendiri lagi puas hati dari beli..kan??

    ReplyDelete
  8. Mohon jangan kongsikan dengan ABM. Berat dah naik! Huhuhuhuhuuu *terliur*

    Blogwalked!

    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Alamak!
    Tersalah tengok gambar tu.
    Sedapnya. Huk3.
    Mintak resepi kak.

    ReplyDelete
  10. salam perkenalan sis.,...jempot lawat blog ila sis....
    http://fedilapunyeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. sedapnya!!!!!!!!!!!!! dah lah coklat. aaaaa >.<

    ReplyDelete
  12. topping dia..coklat + kekacang lgi2 almond atau walnut mmg sedap!

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS