MINYAK NAIK VS NAIK MINYAK


Semalam saya ada tulis berkenaan isu harga minyak naik. Boleh baca KAT SINI. Isu  ni memang panas. Aduhai, tanpa beri 'hint', tetiba diumumkan naik. Bersedia atau tak, kena hadapi. Secara jujur, saya terkesan dengan hal ini, dapat tempias. Jangan ingat harga minyak je naik. Tapi, harga barang lain pun turut naik tau. Dahlah, tak nak panjangkan isu ni. Sebenarnya nak cerita bab keyword. hahhaa.. Tadi, saja check apa yang dicari pengunjung sejak malam tadi. Nak tahu, apakah?


Nangis jap... hikhik. Ada keyword 'Minyak Naik' dan 'Menjadi orang sabar'. Maksudnya, bila harga minyak naik, kena jadi orang yang sabar kah?... huhuhu. Sambung nangis!


p/s: Harga minyak naik, ada yang naik minyak?



Previous
Next Post »

14 comments

Click here for comments
2 October 2014 at 08:50 ×

tbg churp2 cover 20 sen ckup kot..ekekeke

Balas
avatar
admin
2 October 2014 at 08:56 ×

betul tu..minyak naik sangat, effect pada macam2 jugak..

Balas
avatar
admin
2 October 2014 at 10:06 ×

betul tu kak ros..
kalau hrag minyak naik
secra xlgsung hrga brg laen pon akan naik jugak
tapi bile gaji nak naek pulak ni

Balas
avatar
admin
lia
2 October 2014 at 10:06 ×

pasrah sambil nanges bawah meja hu3

Balas
avatar
admin
2 October 2014 at 12:39 ×

janji jangan naik minyak, ye Ros..sabar je kita ni haa..

Balas
avatar
admin
2 October 2014 at 14:27 ×

Malas nak komen lebih2 bab nie.. Ermmmm...

Balas
avatar
admin
2 October 2014 at 14:32 ×

hahaha... memang dah kenalah tu ^^,

Balas
avatar
admin
2 October 2014 at 14:34 ×

tak tau la nak cakap camner ros.. kita ni kuli je

Balas
avatar
admin
3 October 2014 at 20:31 ×

Janji ditepati sangat ni kak ros :)

Balas
avatar
admin
4 October 2014 at 18:10 ×

Sokong Azizah.
Kita ni pacar yang hina..

Balas
avatar
admin
5 October 2014 at 14:35 ×

Aduhai... naik lagi...

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment