MINYAK NAIK VS NAIK MINYAK - INILAH REALITI

Thursday, 2 October 2014

MINYAK NAIK VS NAIK MINYAK


Semalam saya ada tulis berkenaan isu harga minyak naik. Boleh baca KAT SINI. Isu  ni memang panas. Aduhai, tanpa beri 'hint', tetiba diumumkan naik. Bersedia atau tak, kena hadapi. Secara jujur, saya terkesan dengan hal ini, dapat tempias. Jangan ingat harga minyak je naik. Tapi, harga barang lain pun turut naik tau. Dahlah, tak nak panjangkan isu ni. Sebenarnya nak cerita bab keyword. hahhaa.. Tadi, saja check apa yang dicari pengunjung sejak malam tadi. Nak tahu, apakah?


Nangis jap... hikhik. Ada keyword 'Minyak Naik' dan 'Menjadi orang sabar'. Maksudnya, bila harga minyak naik, kena jadi orang yang sabar kah?... huhuhu. Sambung nangis!


p/s: Harga minyak naik, ada yang naik minyak?



14 comments:

  1. tbg churp2 cover 20 sen ckup kot..ekekeke

    ReplyDelete
  2. betul tu..minyak naik sangat, effect pada macam2 jugak..

    ReplyDelete
  3. betul tu kak ros..
    kalau hrag minyak naik
    secra xlgsung hrga brg laen pon akan naik jugak
    tapi bile gaji nak naek pulak ni

    ReplyDelete
  4. pasrah sambil nanges bawah meja hu3

    ReplyDelete
  5. janji jangan naik minyak, ye Ros..sabar je kita ni haa..

    ReplyDelete
  6. Malas nak komen lebih2 bab nie.. Ermmmm...

    ReplyDelete
  7. hahaha... memang dah kenalah tu ^^,

    ReplyDelete
  8. tak tau la nak cakap camner ros.. kita ni kuli je

    ReplyDelete