ORANG MULA BALIK KAMPUNG

October 03, 2014


Macam biasa setiap Khamis habis kerja pukul 3.30 petang. Saya terus ambil teksi untuk ke Terminal Larkin nak balik Batu Pahat. Minggu ni encik suami tak dapat turun Jb ambil saya. Kem tengah busy sebab pergerakan anggota ke operasi di Sabah. Sampai Larkin dalam pukul 3.50 petang. So, bajet nak beli tiket pukul 4 petang. Sekali dah habis ziarah ke setiap kaunter, semua bas pukul 4 dan 4.30 petang dah habis! Selalu banyak je, tak payah booking sebab setiap jam ada kan. Baru teringat kan nak raya haji.. ramai yang mula balik kampung dah... Suasana kat Terminal Larkin pun meriah... Ramai orang... Mulalah teringat memori kat puduraya. Hihi... 

Akhirnya dapat bas pukul 5 petang, bas KKKL.. Alhamdulillah dah selamat sampai jam 7.30 malam.


P/s: masa dok menulis entry ni, dengar radio pasang lagu raya! Nazam Lebaran dari Dato Ct. Eh eh nak raya! Hihihi.



You Might Also Like

9 comments

  1. kebetulan raya haji jatuh pd hari ahad jd ramailah org nak balik kg sambung cuti kan? slmt harai raya!

    ReplyDelete
  2. hambooii, raya haji pun layan lagu raya eh.. hahaha.

    ReplyDelete
  3. ramai nak blk kampung ni termasuk akak ;)

    ReplyDelete
  4. lama dah akak x naik bas..hehe..
    done click click RHB :)

    ReplyDelete
  5. eh, dengar lagu raya? semangatnya XP

    alhamdulillah. selamat sampai :)

    selamat hari raya kak ^^

    ReplyDelete
  6. Hehe. Mulalah kak ros nak throwback cite puduraya :)
    Bestkan naik bas. Kalo ade member xde la bosan sangat

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari Raya Aidiladha, ros.
    Saya raya kat rumah ja..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS