ORANG MULA BALIK KAMPUNG


Macam biasa setiap Khamis habis kerja pukul 3.30 petang. Saya terus ambil teksi untuk ke Terminal Larkin nak balik Batu Pahat. Minggu ni encik suami tak dapat turun Jb ambil saya. Kem tengah busy sebab pergerakan anggota ke operasi di Sabah. Sampai Larkin dalam pukul 3.50 petang. So, bajet nak beli tiket pukul 4 petang. Sekali dah habis ziarah ke setiap kaunter, semua bas pukul 4 dan 4.30 petang dah habis! Selalu banyak je, tak payah booking sebab setiap jam ada kan. Baru teringat kan nak raya haji.. ramai yang mula balik kampung dah... Suasana kat Terminal Larkin pun meriah... Ramai orang... Mulalah teringat memori kat puduraya. Hihi... 

Akhirnya dapat bas pukul 5 petang, bas KKKL.. Alhamdulillah dah selamat sampai jam 7.30 malam.


P/s: masa dok menulis entry ni, dengar radio pasang lagu raya! Nazam Lebaran dari Dato Ct. Eh eh nak raya! Hihihi.



Previous
Next Post »

9 comments

Click here for comments
3 October 2014 at 05:55 ×

selamat hari raya..hehe

Balas
avatar
admin
3 October 2014 at 06:03 ×

kebetulan raya haji jatuh pd hari ahad jd ramailah org nak balik kg sambung cuti kan? slmt harai raya!

Balas
avatar
admin
3 October 2014 at 08:50 ×

hambooii, raya haji pun layan lagu raya eh.. hahaha.

Balas
avatar
admin
lia
3 October 2014 at 08:51 ×

ramai nak blk kampung ni termasuk akak ;)

Balas
avatar
admin
3 October 2014 at 11:24 ×

lama dah akak x naik bas..hehe..
done click click RHB :)

Balas
avatar
admin
3 October 2014 at 13:52 ×

eh, dengar lagu raya? semangatnya XP

alhamdulillah. selamat sampai :)

selamat hari raya kak ^^

Balas
avatar
admin
3 October 2014 at 20:25 ×

Hehe. Mulalah kak ros nak throwback cite puduraya :)
Bestkan naik bas. Kalo ade member xde la bosan sangat

Balas
avatar
admin
4 October 2014 at 18:00 ×

Selamat Hari Raya Aidiladha, ros.
Saya raya kat rumah ja..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment