Peraturan Baru Cermin Gelap Berkuatkuasa 1 November 2014


SUMBER : SINI


PERATURAN CERMIN GELAP BARU

YANG DIKECUALIKAN IALAH :

  • Yang di-Pertuan Agong
  • Sultan
  • Perdana Menteri
  • Timbalan Perdana Menteri
  • Ketua Menteri
  • Ketua Hakim
  • Kenderaan Agensi Penguatkuasaan seperti Polis Diraja Malaysia dan Kastam Diraja Malaysia



Previous
Next Post »

8 comments

Click here for comments
1 October 2014 at 15:55 ×

oklah sekurang2 dah ada peraturannya

Balas
avatar
admin
1 October 2014 at 16:21 ×

kalau utk artis mcmana pulak ye..sebelum ni kan heboh kata utk artis ada kelonggaran kalau nak bercermin gelap..hehehe

Balas
avatar
admin
1 October 2014 at 18:49 ×

oohhhh baru tahu. selama ni main dengar2 orang cakap je,..itu ini..tak de yg sahih

Balas
avatar
admin
2 October 2014 at 14:40 ×

ok la kalau macam tu...

Balas
avatar
admin
4 October 2014 at 18:17 ×

Saya pun baru tau semalam.
Baguslah kalau ada undang-undang macam ni.
Salah 1 cara untuk kurangkan kadar jenayah kat Malaysia ni.

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment