RESEPI DAGING BAKAR DI HARI RAYA AIDIL ADHA



Ramai sungguh yang mencari resepi daging bakar di musim raya haji ni kan.. Tengoklah keywords yang muncul ni :


Sedapnya korang makan daging. Aneka resepi berasaskan daging.. Meriahnya raya korang.. Saya?. Jangan ditanya.. huhu. Pagi raya pakai tracksuit sajo. kau mampu?. hihihi.. Beraya di Kem suami di Batu Pahat. Dengan keadaan yang sudah sunyi. Kerana ramai anggota yang dah pun bergerak ke Sabah, untuk operasi tahunan selama 4 bulan . Jadi, kebanyakkan ahli keluarga yang mana suami mereka terlibat dah pun balik kampung. 

Tak pe, saya ok jer :)

Tunggulah nanti dapat balik kampung, walau bukan musim perayaan, nak mintak mak masak ala-ala raya jugak. hihihi..

Rindu mak ayah!



Previous
Next Post »

12 comments

Click here for comments
7 October 2014 at 17:33 ×

Kalau tiba musim raya haji, seminggu tu mesti akan masak masakan berasaskan daging. Hehe. Selamat hari raya kak :)

Balas
avatar
admin
7 October 2014 at 19:44 ×

fuh, memang best kalau dapat makan daging bakar ni..cicah dengan lada kicap memang layan habis makan..

Balas
avatar
admin
7 October 2014 at 20:03 ×

saya pun bila dpt daging korban , dok fikir nak masak apa .

Balas
avatar
admin
7 October 2014 at 20:03 ×

ooo kira nak balas dndam la tuu
nak masak mcm hari perayaaan plak

Balas
avatar
admin
7 October 2014 at 21:50 ×

Daging bakar? Sedap tu tp raya thn ni sis jm buat bihun sup dan mee kari :-)

Balas
avatar
admin
8 October 2014 at 00:56 ×

raya haji makan daging jelah..hhe

Balas
avatar
admin
8 October 2014 at 08:45 ×

wah ramai org cari resepi ni

Balas
avatar
admin
8 October 2014 at 11:26 ×

ramai nak buat daging bakar ni.. ye la..musim dagingkan

Balas
avatar
admin
8 October 2014 at 14:54 ×

Sedap tuh daging bakar

Balas
avatar
admin
8 October 2014 at 18:41 ×

Ni kali ke-3 saya dgr pasal daging bakar.
Tapi x merasa lagi..
Uwaaa..

Balas
avatar
admin
9 October 2014 at 10:21 ×

Raya tak balik kampung ke Ros?

Balas
avatar
admin
11 October 2014 at 22:34 ×

Kak ros kena buat entry resipi daging bakar pasni :)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment