RESEPI DAGING BAKAR DI HARI RAYA AIDIL ADHA

October 07, 2014



Ramai sungguh yang mencari resepi daging bakar di musim raya haji ni kan.. Tengoklah keywords yang muncul ni :


Sedapnya korang makan daging. Aneka resepi berasaskan daging.. Meriahnya raya korang.. Saya?. Jangan ditanya.. huhu. Pagi raya pakai tracksuit sajo. kau mampu?. hihihi.. Beraya di Kem suami di Batu Pahat. Dengan keadaan yang sudah sunyi. Kerana ramai anggota yang dah pun bergerak ke Sabah, untuk operasi tahunan selama 4 bulan . Jadi, kebanyakkan ahli keluarga yang mana suami mereka terlibat dah pun balik kampung. 

Tak pe, saya ok jer :)

Tunggulah nanti dapat balik kampung, walau bukan musim perayaan, nak mintak mak masak ala-ala raya jugak. hihihi..

Rindu mak ayah!



You Might Also Like

12 comments

  1. Kalau tiba musim raya haji, seminggu tu mesti akan masak masakan berasaskan daging. Hehe. Selamat hari raya kak :)

    ReplyDelete
  2. fuh, memang best kalau dapat makan daging bakar ni..cicah dengan lada kicap memang layan habis makan..

    ReplyDelete
  3. saya pun bila dpt daging korban , dok fikir nak masak apa .

    ReplyDelete
  4. ooo kira nak balas dndam la tuu
    nak masak mcm hari perayaaan plak

    ReplyDelete
  5. Daging bakar? Sedap tu tp raya thn ni sis jm buat bihun sup dan mee kari :-)

    ReplyDelete
  6. raya haji makan daging jelah..hhe

    ReplyDelete
  7. ramai nak buat daging bakar ni.. ye la..musim dagingkan

    ReplyDelete
  8. Ni kali ke-3 saya dgr pasal daging bakar.
    Tapi x merasa lagi..
    Uwaaa..

    ReplyDelete
  9. Kak ros kena buat entry resipi daging bakar pasni :)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS