TATKALA PAHANG MENJARINGKAN GOL

October 31, 2014



Nak throwback semula perlawanan Pahang menentang Kedah minggu lepas. Masa semi final Piala Malaysia. Nak habaq ni, bukan orang dewasa ja yang sedih.. Tapi budak -budak pun sedih tau. Ni gambar kakak saya hantar waktu Conti jaringkan gol untuk Pahang.. Betapa kecewa hati Baby Mat... Sebab dia peminat setia Kedah tau. Kalau atuk(ayah saya) pi stadium tengok bola, dia pun ikut.. hihi. Dialog dia kalau Pahang bubuh gol ialah "ibu.... Pahang gol lagi....' Dengan nada dia yang sedih tu.. huhu...

Adik juga yang steady. Buat tak tahu je, layan mainan lagi best. hahhah....


You Might Also Like

7 comments

  1. salam jumaat ros, wah minat bola betul dia yer...

    ReplyDelete
  2. Dah tahu menjiwai kasih dan sayang pada negeri tanah tumpah darahnya Ros:)

    ReplyDelete
  3. srmangat tu siap pakai lengkap hijo kunin. hihi.cayalah baby mat.
    sama mcm ank buah ciksu.kak sepupu siap masukkan dia utk latihan bola sepak lagi.hihi.

    ReplyDelete
  4. Amboiiii baby2 ni pun layan bola ea.
    Die hard fan nihh..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS