TATKALA PAHANG MENJARINGKAN GOL



Nak throwback semula perlawanan Pahang menentang Kedah minggu lepas. Masa semi final Piala Malaysia. Nak habaq ni, bukan orang dewasa ja yang sedih.. Tapi budak -budak pun sedih tau. Ni gambar kakak saya hantar waktu Conti jaringkan gol untuk Pahang.. Betapa kecewa hati Baby Mat... Sebab dia peminat setia Kedah tau. Kalau atuk(ayah saya) pi stadium tengok bola, dia pun ikut.. hihi. Dialog dia kalau Pahang bubuh gol ialah "ibu.... Pahang gol lagi....' Dengan nada dia yang sedih tu.. huhu...

Adik juga yang steady. Buat tak tahu je, layan mainan lagi best. hahhah....


Previous
Next Post »

7 comments

Click here for comments
31 October 2014 at 11:15 ×

salam jumaat ros, wah minat bola betul dia yer...

Balas
avatar
admin
31 October 2014 at 11:30 ×

Dah tahu menjiwai kasih dan sayang pada negeri tanah tumpah darahnya Ros:)

Balas
avatar
admin
4 November 2014 at 08:50 ×

srmangat tu siap pakai lengkap hijo kunin. hihi.cayalah baby mat.
sama mcm ank buah ciksu.kak sepupu siap masukkan dia utk latihan bola sepak lagi.hihi.

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 23:58 ×

Amboiiii baby2 ni pun layan bola ea.
Die hard fan nihh..

Balas
avatar
admin
12 November 2014 at 11:40 ×

mesti dia sedih kan masa ni

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment