AKU TANYA APA KHABAR - INILAH REALITI

Saturday, 22 November 2014

AKU TANYA APA KHABAR


Selamat petang semua. Hai, hai,hai. Hihi. Tajuk entry ala-ala lagu Joe Flizow gitu.
Apa khabar semua? Aduhai seminggu tak jenguk blog dan seminggu tak jalan -jalan blog kengkawan. MAAF semuanya....

Dalam seminggu ni tak ada perkembangan sangat pun. Tapi kan, saya ada hadiri ceramah agama dan ceramah motivasi anjuran jabatan. Nanti saya kongsikan yer.. 

Macam biasa hari ni di Batu Pahat. Esok pagi baru gerak ke Jb untuk kerja semula... (kata hati : bila nak dapat tukar ni?...)

Ok sehingga berjumpa di lain entry ;)


14 comments:

  1. Khabar baik, Xlama lg dpt tukar lettew....;-)

    ReplyDelete
  2. semoga cepat2 dapat bertukar..:)

    ReplyDelete
  3. Moga kita sama2 dapat tukar dekat dgn suami yer ross..

    ReplyDelete
  4. khabar baik saja ... semoga dapat pindah cepat ... aaamin .

    ReplyDelete
  5. khabar baik, alhamdulillah.. :)

    ReplyDelete
  6. sorry kak ros lama x singgah jenguk akak :)

    moga dipermudahkan urusan ^^

    ReplyDelete
  7. in sha Allah..rezeki tu dari Allah..sabar ye Ros..semoga ada rezeki utk bertukar nanti

    ReplyDelete
  8. Cepatlah kongsikan.
    Tak sabar rasenya nak baca.

    ReplyDelete
  9. ye la kak. mana akak menghilang? hehehe. x sabar nak tnggu entri baru ^^

    ReplyDelete
  10. Saya doakan Ros cepat bertukar ye.
    Susah nak ulang-alik kan?

    ReplyDelete