AKU TANYA APA KHABAR


Selamat petang semua. Hai, hai,hai. Hihi. Tajuk entry ala-ala lagu Joe Flizow gitu.
Apa khabar semua? Aduhai seminggu tak jenguk blog dan seminggu tak jalan -jalan blog kengkawan. MAAF semuanya....

Dalam seminggu ni tak ada perkembangan sangat pun. Tapi kan, saya ada hadiri ceramah agama dan ceramah motivasi anjuran jabatan. Nanti saya kongsikan yer.. 

Macam biasa hari ni di Batu Pahat. Esok pagi baru gerak ke Jb untuk kerja semula... (kata hati : bila nak dapat tukar ni?...)

Ok sehingga berjumpa di lain entry ;)


Previous
Next Post »

14 comments

Click here for comments
22 November 2014 at 18:40 ×

Khabar baik, Xlama lg dpt tukar lettew....;-)

Balas
avatar
admin
22 November 2014 at 23:35 ×

semoga cepat2 dapat bertukar..:)

Balas
avatar
admin
23 November 2014 at 00:48 ×

Saya pun layanzzzz lagu ni.
Best jugak.

Balas
avatar
admin
23 November 2014 at 20:36 ×

Moga kita sama2 dapat tukar dekat dgn suami yer ross..

Balas
avatar
admin
23 November 2014 at 21:30 ×

BP nk ke JB pun jauh jugak tu

Balas
avatar
admin
24 November 2014 at 02:02 ×

khabar baik saja ... semoga dapat pindah cepat ... aaamin .

Balas
avatar
admin
24 November 2014 at 21:49 ×

khabar baik, alhamdulillah.. :)

Balas
avatar
admin
24 November 2014 at 23:30 ×

sorry kak ros lama x singgah jenguk akak :)

moga dipermudahkan urusan ^^

Balas
avatar
admin
25 November 2014 at 17:28 ×

in sha Allah..rezeki tu dari Allah..sabar ye Ros..semoga ada rezeki utk bertukar nanti

Balas
avatar
admin
28 November 2014 at 06:00 ×

Cepatlah kongsikan.
Tak sabar rasenya nak baca.

Balas
avatar
admin
1 December 2014 at 18:33 ×

ye la kak. mana akak menghilang? hehehe. x sabar nak tnggu entri baru ^^

Balas
avatar
admin
1 December 2014 at 22:25 ×

Saya doakan Ros cepat bertukar ye.
Susah nak ulang-alik kan?

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment