PENEMAN SETIA DI KALA INI - INILAH REALITI

Thursday, 6 November 2014

PENEMAN SETIA DI KALA INI




Apakan daya... Perlu jugak makan strepsil di kala bekerja ni. Batuk yang gatal tekak habis ni.. Tak naklah mengganggu rakan office dengan bunyi batuk yang melampau.. So, ambil stepsil untuk mengawal...


13 comments:

  1. Musim skarang. Lya kna pakej..batuk..selsema ..demam

    Batuk ni mlm je makin truk. Smpai xleh tdo

    ReplyDelete
  2. ala kak, x elok lagi ke? :(

    ummi saya dulu pun lama juga, hampir sebulan.. hmm..

    ReplyDelete
  3. Btl tu kak.. ayu kalau batuk mmg mkan gule2 ni je.. elak batuk yg trok.. segan lak

    ReplyDelete
  4. ohmai.. CT dah rasa da ni hari tu.. time jadi guru ganti. lagi dilemma sebab kena ngaja.. take care ye kak.. air suam and madu asli minum tau kalau ada..

    ReplyDelete
  5. sis JM pernah batuk sampai sakit2 dada..strepsil jgk yg di cari

    ReplyDelete
  6. saya selalu makan eclips kaler hijau. banyak dalam dia. hehe.
    moga sembuh batuk kak ros

    ReplyDelete
  7. Saya pulak dari pagi selsema tak berenti.
    Memang watery je.
    Penangan malas amalkan vit C.

    ReplyDelete
  8. dulu selalu makan ni sebab selalu batuk skg dah tak..

    ReplyDelete