PENEMAN SETIA DI KALA INI




Apakan daya... Perlu jugak makan strepsil di kala bekerja ni. Batuk yang gatal tekak habis ni.. Tak naklah mengganggu rakan office dengan bunyi batuk yang melampau.. So, ambil stepsil untuk mengawal...


Previous
Next Post »

13 comments

Click here for comments
6 November 2014 at 14:15 ×

bleh ilangkan sakit tekak

Balas
avatar
admin
6 November 2014 at 19:16 ×

Please get well soon k.. :)

Balas
avatar
admin
6 November 2014 at 21:41 ×

moga cepat sihat yer ros

Balas
avatar
admin
6 November 2014 at 22:17 ×

Musim skarang. Lya kna pakej..batuk..selsema ..demam

Batuk ni mlm je makin truk. Smpai xleh tdo

Balas
avatar
admin
6 November 2014 at 22:53 ×

ala kak, x elok lagi ke? :(

ummi saya dulu pun lama juga, hampir sebulan.. hmm..

Balas
avatar
admin
7 November 2014 at 20:25 ×

Btl tu kak.. ayu kalau batuk mmg mkan gule2 ni je.. elak batuk yg trok.. segan lak

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 06:26 ×

ohmai.. CT dah rasa da ni hari tu.. time jadi guru ganti. lagi dilemma sebab kena ngaja.. take care ye kak.. air suam and madu asli minum tau kalau ada..

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 11:15 ×

sis JM pernah batuk sampai sakit2 dada..strepsil jgk yg di cari

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 15:52 ×

Dah hilang ke belum batuknya Ros?

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:05 ×

saya selalu makan eclips kaler hijau. banyak dalam dia. hehe.
moga sembuh batuk kak ros

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:27 ×

Saya pulak dari pagi selsema tak berenti.
Memang watery je.
Penangan malas amalkan vit C.

Balas
avatar
admin
12 November 2014 at 11:33 ×

dulu selalu makan ni sebab selalu batuk skg dah tak..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment