PENGOMEN SETIA OKTOBER 2014


Inilah dia senarai Pengomen Setia bagi bulan Oktober di blog saya :)

Terima kasih buat semua yang tersenarai. Yang tak tersenarai pun, terima kasih jugak.. Kerana sudi singgah ke blog saya, walau saya tak berapa aktif di bulan lepas.. hihi.. 


Mesti ramai yang dah kenal dengan mereka, kan?... Jom singgah ke blog mereka :)



Terima kasih buat semua!



Previous
Next Post »

22 comments

Click here for comments
8 November 2014 at 09:09 ×

sesama ros.. sama2 tngkatkan BW kita

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 09:17 ×

tahniah semua...
aida mau juga la tersenarai in shaa Allah :)

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 09:23 ×

Eh eh...nama akak pun hado...tq ros ;)

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 09:56 ×

E eh,..akak setia rupanya bulan lepas :) Selamat berhujung minggu, Ros!

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 10:37 ×

tahniah kepada mereka semua...

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 10:47 ×

tekezut akak tau..ingatkan dh x masuk list sbb dh lama tak terjah sini hihihi...suka sgt

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 11:08 ×

rajin komen2 betul.. hehe.. saya follower tak ramai,tp sya ambil berat siapa blog yg saya follow,kekadang serba salah tak singgah baca dan bagi komen..

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 11:52 ×

Hahahaha ade jugak.selit.kat sini...
terima kasih jugak.kat akk yg sllu singgah and tglkn jejak...
and tinggalkan bom tangan yg berdas2 tu

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 14:17 ×

@ziezah.comtq sudi ke blog Ros walau Ros tak aktif di bulan oktober :)

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 14:18 ×

@adianiez AIDAterima kasih sudi ke blog Ros :)

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 14:19 ×

@junainah mohamediya nama akak ada.. tq akak !

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 14:19 ×

@Jari Maniskak JM mesti ada.. seallau tinggalkan komen di setiap entry Ros :) tq kak JM.

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 14:20 ×

@nana lienatq tau sudi ke sini :) harap hubungan kita semua rakan blogger bertambah erat :)

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 14:20 ×

@hidayu ayumiemaaf tau kalau bagi bom kat blog Ayu.. hihi..

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:16 ×

Woww..on top tu.
Hehe..unbelievable.

Balas
avatar
admin
10 November 2014 at 11:10 ×

no 3! yeah, mekasih kak ^^

Balas
avatar
admin
10 November 2014 at 11:11 ×

@Nurashikin ZA a.k.a NAZECKye ke tak percaya kak Shikin? hehehehehe... XP

Balas
avatar
admin
11 November 2014 at 23:41 ×

nanti nk singgahhh :)

Balas
avatar
admin
12 November 2014 at 11:21 ×

tahniah semua..eh ada nama kitwe lah...hihi

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment