PENGUBAT RINDU MAK UDE - INILAH REALITI

Thursday, 6 November 2014

PENGUBAT RINDU MAK UDE



Buah hati pengarang jantung Mak Ude ni... Baby Mat dan Baby Arif.. Walau dah besar, tetap baby pada Mak Ude ni. hihihi.. Panggi Mak Ude dengan nama Ija je. Terikut sepupu yang lain. hihi. Maklumlah sepupu dorang Daniel dan Dania tu memang Mak Ude ni yang jaga masa kecik, so dorang terikut panggilan mak saya, panggil saya Ija je.. Yang ni pun ikut jugak rupanya.. Bila saya kata tak boleh panggil Ija. Kena panggil Mak Ude.. Nak tahu Baby Mat jawab ape? Mana boleh panggil Mak Ude, Ija kan pempuan. Kena panggil Ija. hihi. Dorang ni keliru dengan panggilan Pak Ude untuk suami saya. Kalau kat suami saya dorang panggil pak ude. Tapi tang saya, Ija je. Boleh la nak.. Mak Ude ok je.. As long as you love me! Wah gitu.. hahhaha...



28 comments:

  1. jom join segmen sy
    Blog Walking bersama RedBellas : Dream Escape

    ReplyDelete
  2. hihihi boleh plak gitu. pengaruh orang sekeliling la tu...

    ReplyDelete
  3. Comelnya pengarang jantung ros..^_^…
    Ada masa join Ga wana ya

    ReplyDelete
  4. haha budak2 biasa laa tu.. bambamnyaa..

    ReplyDelete
  5. ohh.. patut la.. memula cikna pelik gak anak sedara panggil nama je.. hehe..

    ReplyDelete
  6. ollow balik dan singgah selalu http://bicarabihah.blogspot.com/ terima kasih

    ReplyDelete
  7. comelnya dan montelnya baby mat dan baby Arif.

    ReplyDelete
  8. Waahhh..muda sokmo la mak ude bila pgil ija je

    ReplyDelete
  9. hahaha, nnti dah besar pun melekat nama tu... nampaklah kak ros muda nnti XP

    ReplyDelete
  10. hihihi suruh aje panggil ija hahaha.. bayangkan kalau jenjalan ttb bebudak ni panggil 'ijaaa..!!' wow.. terasa muda disitu. anak buah CT pun dah besar da skarang. cepat masa berlalu..

    ReplyDelete
  11. igt baby tu baby..ahahah.dah besar rupanya.. hehe..at least ada juga teman akak kan..

    ReplyDelete
  12. so cute..kalau sis pun geram ngan dorang ni..panggil ija je hahaha..cam panggil nama girlfrend

    ReplyDelete
  13. hehe. comel. dah tersangkut nama akak kat dorang. :)

    ReplyDelete
  14. 2 baby tembam.
    Tak larat nak hangkat ni.
    Anak saya kecik sikiit, tapi x larat nk agkt jugak.

    ReplyDelete
  15. @Amy Jrasanya memang melekat ke besar sebab anak sedara yang lain pun panggil Ija je...

    ReplyDelete
  16. @CT Humairahtu lah kan. budak budak ni kejap je membesar. hihi

    ReplyDelete
  17. haha pintar baby mat..Mv pun panggil makcik guna nama jer sebab terikut mak saya...

    ReplyDelete