PENGUBAT RINDU MAK UDE



Buah hati pengarang jantung Mak Ude ni... Baby Mat dan Baby Arif.. Walau dah besar, tetap baby pada Mak Ude ni. hihihi.. Panggi Mak Ude dengan nama Ija je. Terikut sepupu yang lain. hihi. Maklumlah sepupu dorang Daniel dan Dania tu memang Mak Ude ni yang jaga masa kecik, so dorang terikut panggilan mak saya, panggil saya Ija je.. Yang ni pun ikut jugak rupanya.. Bila saya kata tak boleh panggil Ija. Kena panggil Mak Ude.. Nak tahu Baby Mat jawab ape? Mana boleh panggil Mak Ude, Ija kan pempuan. Kena panggil Ija. hihi. Dorang ni keliru dengan panggilan Pak Ude untuk suami saya. Kalau kat suami saya dorang panggil pak ude. Tapi tang saya, Ija je. Boleh la nak.. Mak Ude ok je.. As long as you love me! Wah gitu.. hahhaha...



Previous
Next Post »

28 comments

Click here for comments
6 November 2014 at 14:39 ×

jom join segmen sy
Blog Walking bersama RedBellas : Dream Escape

Balas
avatar
admin
6 November 2014 at 14:47 ×

hihihi boleh plak gitu. pengaruh orang sekeliling la tu...

Balas
avatar
admin
6 November 2014 at 14:53 ×

Comelnya pengarang jantung ros..^_^…
Ada masa join Ga wana ya

Balas
avatar
admin
6 November 2014 at 15:00 ×

haha budak2 biasa laa tu.. bambamnyaa..

Balas
avatar
admin
6 November 2014 at 15:13 ×

ohh.. patut la.. memula cikna pelik gak anak sedara panggil nama je.. hehe..

Balas
avatar
admin
6 November 2014 at 15:27 ×

ollow balik dan singgah selalu http://bicarabihah.blogspot.com/ terima kasih

Balas
avatar
admin
6 November 2014 at 16:20 ×

comelnya dan montelnya baby mat dan baby Arif.

Balas
avatar
admin
6 November 2014 at 21:40 ×

jijah pon mak ude..hehe

Balas
avatar
admin
6 November 2014 at 22:16 ×

Waahhh..muda sokmo la mak ude bila pgil ija je

Balas
avatar
admin
6 November 2014 at 22:52 ×

hahaha, nnti dah besar pun melekat nama tu... nampaklah kak ros muda nnti XP

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 06:25 ×

hihihi suruh aje panggil ija hahaha.. bayangkan kalau jenjalan ttb bebudak ni panggil 'ijaaa..!!' wow.. terasa muda disitu. anak buah CT pun dah besar da skarang. cepat masa berlalu..

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 11:13 ×

igt baby tu baby..ahahah.dah besar rupanya.. hehe..at least ada juga teman akak kan..

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 11:14 ×

so cute..kalau sis pun geram ngan dorang ni..panggil ija je hahaha..cam panggil nama girlfrend

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:04 ×

hehe. comel. dah tersangkut nama akak kat dorang. :)

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:24 ×

2 baby tembam.
Tak larat nak hangkat ni.
Anak saya kecik sikiit, tapi x larat nk agkt jugak.

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:53 ×

@Chic Nalagi mesraaa. eh.. hihi

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:53 ×

@Nurzakiah Hanumtq, tq. (jawab bagi pihak..)

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:55 ×

@LYAfrinamak ude perasan mude. hihi

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:55 ×

@Amy Jrasanya memang melekat ke besar sebab anak sedara yang lain pun panggil Ija je...

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:56 ×

@CT Humairahtu lah kan. budak budak ni kejap je membesar. hihi

Balas
avatar
admin
12 November 2014 at 11:32 ×

haha pintar baby mat..Mv pun panggil makcik guna nama jer sebab terikut mak saya...

Balas
avatar
admin
13 November 2014 at 11:04 ×

Hihihh...besaunye bebiiiii...

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment