BUAH KEDONDONG A.K.A. AMBRA

December 31, 2014



Memang suka sangat makan buah ni..  Minggu lepas, balik kampung, tak sempat nak makan. Mak saya ada tanam buah ni depan rumah. Banyak buahnya. Tapi, dek kerana balik sekejap, memang tak sempat nak jamah. huhu.. Sudahnya, bila balik JB, dok message kat kakak saya, suruh dia poskan buah ni pada saya, Kakak saya dok gelakkan kat saya. Macamlah kat JB tak de buah kedondong.. Memang ada, tapi nak jugak makan yang mak tanam tu. hihihi.. Pagi tadi, ada rakan office yang bawak buah kedondong ke office, dapatlah saya merasa. Makan gitu je, memang tak masam langsung. Sedapnya.. Terima kasih yer :)



You Might Also Like

7 comments

  1. sis JM suka sgt buat ni..buat jeruk pun sedap

    ReplyDelete
  2. alahai... mengidam kedondong mak la tu kan.. mak tanam juga sedap

    ReplyDelete
  3. rezeki.. dalam dok menanti yang di pos sampai Allah izin ada yang bawa. kita tak sedar benda benda kecil ni Allah dengar luahan hati dan keinginan kita.. hehehe.. CT tak pernah tngk pokok kedondong tapi penahlah makan. kekadang beli kat rnr..

    ReplyDelete
  4. buat jeruk asam boi sedapnya, pokok ni memang senang hidup... t.kadih dtg singgah :)
    selesai follow#

    ReplyDelete
  5. suka buah ambra ni
    suka makan gitu atau cicah garam

    ReplyDelete
  6. sya suka buah ni kalau dibuat jus..masam2 manis hehehe..tak pernah rasa lg buahnya..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion