BUAH KEDONDONG A.K.A. AMBRA



Memang suka sangat makan buah ni..  Minggu lepas, balik kampung, tak sempat nak makan. Mak saya ada tanam buah ni depan rumah. Banyak buahnya. Tapi, dek kerana balik sekejap, memang tak sempat nak jamah. huhu.. Sudahnya, bila balik JB, dok message kat kakak saya, suruh dia poskan buah ni pada saya, Kakak saya dok gelakkan kat saya. Macamlah kat JB tak de buah kedondong.. Memang ada, tapi nak jugak makan yang mak tanam tu. hihihi.. Pagi tadi, ada rakan office yang bawak buah kedondong ke office, dapatlah saya merasa. Makan gitu je, memang tak masam langsung. Sedapnya.. Terima kasih yer :)



Previous
Next Post »

7 comments

Click here for comments
1 January 2015 at 15:17 ×

sis JM suka sgt buat ni..buat jeruk pun sedap

Balas
avatar
admin
1 January 2015 at 18:33 ×

alahai... mengidam kedondong mak la tu kan.. mak tanam juga sedap

Balas
avatar
admin
1 January 2015 at 21:15 ×

rezeki.. dalam dok menanti yang di pos sampai Allah izin ada yang bawa. kita tak sedar benda benda kecil ni Allah dengar luahan hati dan keinginan kita.. hehehe.. CT tak pernah tngk pokok kedondong tapi penahlah makan. kekadang beli kat rnr..

Balas
avatar
admin
3 January 2015 at 02:22 ×

Pegnen ke?
Hehe..suka makan masam2..

Balas
avatar
admin
3 January 2015 at 06:59 ×

buat jeruk asam boi sedapnya, pokok ni memang senang hidup... t.kadih dtg singgah :)
selesai follow#

Balas
avatar
admin
3 January 2015 at 08:19 ×

suka buah ambra ni
suka makan gitu atau cicah garam

Balas
avatar
admin
4 January 2015 at 08:51 ×

sya suka buah ni kalau dibuat jus..masam2 manis hehehe..tak pernah rasa lg buahnya..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment