CERMIN DIRI DAHULU

December 15, 2014



Do something right,
no one remembers.
Do something wrong,
no one forgets.

****


You Might Also Like

15 comments

  1. biasalah kan..kalau salah orang nampak aje.

    ReplyDelete
  2. apsal rasa macam tak faham je ni.... huuhhu ke monday blurrr... =D morning dear!! hv a good monday.

    ReplyDelete
  3. tegur dengan psikologi.

    that a thing.

    hehehe.

    ReplyDelete
  4. sabar ye ros.. sabar itu indah..

    ReplyDelete
  5. manusia mmg gitu kan.... bkn nk kata manusia lain kite sndiri pun kadang gitu huhuhu

    ReplyDelete
  6. paham2. pernah jugak alami situasi macam tu. apa boleh buat, manusia lebih senang nak nampak yg salah walau sekecil2 salah berbanding sebesar2 kebaikan :)

    ReplyDelete
  7. yes..faham sgt..
    kt ofis lya pon ada je situasi ni..

    ReplyDelete
  8. sis faham situasi ros...itulah lumrah dunia..brkali2 buat baik cepat org lpa tetapi seklai buat jahat sampai mati org ingat huhuh

    ReplyDelete
  9. klu blh kita jgn buat camtu . org yg buat camtu mmg x boleh pakai ... cakap x serupa bikin org kata lah ...

    ReplyDelete
  10. Kiranya macam dia buat boleh,orang buat terus tak boleh..kan??

    ReplyDelete
  11. betul tu
    ppsstt: ros saje ciksu buat teka tek.bosan :)
    rasa mcm dh mls j nk berblog..
    ramai rakan blog yg lama lama dh mengilang n senyap kan

    ReplyDelete
  12. biarlah orang x nampak pun asalkan ALLAH tahu kan. kenapa nak harapkan pujian dari manusia sedangkan kita ni nak nampak elok sahaja depan ALLAH sebenarnya. manusia ni x kekal lama.

    ReplyDelete
  13. biasa.. memang biasa la tu.. yg salah cepat org ingat n nampak

    ReplyDelete
  14. Kt ofis slalu mcm tu.. sabo jelah dgn kerenah org ni

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS