CERMIN DIRI DAHULU



Do something right,
no one remembers.
Do something wrong,
no one forgets.

****


Previous
Next Post »

15 comments

Click here for comments
15 December 2014 at 09:34 ×

biasalah kan..kalau salah orang nampak aje.

Balas
avatar
admin
15 December 2014 at 10:09 ×

apsal rasa macam tak faham je ni.... huuhhu ke monday blurrr... =D morning dear!! hv a good monday.

Balas
avatar
admin
15 December 2014 at 13:15 ×

tegur dengan psikologi.

that a thing.

hehehe.

Balas
avatar
admin
15 December 2014 at 14:06 ×

sabar ye ros.. sabar itu indah..

Balas
avatar
admin
15 December 2014 at 15:47 ×

manusia mmg gitu kan.... bkn nk kata manusia lain kite sndiri pun kadang gitu huhuhu

Balas
avatar
admin
15 December 2014 at 16:02 ×

paham2. pernah jugak alami situasi macam tu. apa boleh buat, manusia lebih senang nak nampak yg salah walau sekecil2 salah berbanding sebesar2 kebaikan :)

Balas
avatar
admin
15 December 2014 at 18:01 ×

yes..faham sgt..
kt ofis lya pon ada je situasi ni..

Balas
avatar
admin
15 December 2014 at 20:55 ×

sis faham situasi ros...itulah lumrah dunia..brkali2 buat baik cepat org lpa tetapi seklai buat jahat sampai mati org ingat huhuh

Balas
avatar
admin
15 December 2014 at 21:28 ×

klu blh kita jgn buat camtu . org yg buat camtu mmg x boleh pakai ... cakap x serupa bikin org kata lah ...

Balas
avatar
admin
15 December 2014 at 23:32 ×

Kiranya macam dia buat boleh,orang buat terus tak boleh..kan??

Balas
avatar
admin
17 December 2014 at 00:02 ×

betul tu
ppsstt: ros saje ciksu buat teka tek.bosan :)
rasa mcm dh mls j nk berblog..
ramai rakan blog yg lama lama dh mengilang n senyap kan

Balas
avatar
admin
21 December 2014 at 14:38 ×

biarlah orang x nampak pun asalkan ALLAH tahu kan. kenapa nak harapkan pujian dari manusia sedangkan kita ni nak nampak elok sahaja depan ALLAH sebenarnya. manusia ni x kekal lama.

Balas
avatar
admin
21 December 2014 at 19:46 ×

biasa.. memang biasa la tu.. yg salah cepat org ingat n nampak

Balas
avatar
admin
26 December 2014 at 11:13 ×

Kt ofis slalu mcm tu.. sabo jelah dgn kerenah org ni

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment