Dividen dan Bonus ASB


SUMBER : SINAR HARIAN

Pemegang unit Amanah Saham Bumiputera (ASB) akan menerima dividen 7.50 sen seunit bagi tahun kewangan berakhir 31 Disember 2014 .

Ada yang menyimpan ke dalam akaun ASB?.. Bolehlah menikmati dividen nanti kan :) 

Tapi, menurun sikit kan tahun ni... 


Semua urus niaga bagi ASB akan ditangguhkan mulai 23 Disember 2014 sehingga 1 Januari 2015, bagi tujuan pengiraan pendapatan dan bonus.

Untuk keterangan lanjut, boleh baca kat sini yer :
SINAR HARIAN




Previous
Next Post »

16 comments

Click here for comments
18 December 2014 at 16:21 ×

trn byk juga tp xpela rezeki

Balas
avatar
admin
18 December 2014 at 22:23 ×

ramai yang ternanti2 kan ini..:)

Balas
avatar
admin
19 December 2014 at 01:55 ×

Salam tuan tanah... Selamat berkenalan.. 1st time sy singgah sini.. Btw, my hubby ada buat ASB ni.. Tp baru je mula.. Belum dapat dividen lg. Nnti dah dapat ttp xambil juga.. :)

Balas
avatar
admin
19 December 2014 at 11:55 ×

akak takde akauan asb tp aiyan ada heheheh

Balas
avatar
admin
19 December 2014 at 12:35 ×

Husben br je bunyi last 2 days srh keluarkan duit dlm akaun asb. Nk beli emas. Dh start mmenyimpan emas ni kena la beli tiap2 bln kan.

Balas
avatar
admin
19 December 2014 at 22:53 ×

Akak ada buat loan Maybank - ASB.
Ermmm..memang kureng lah..

Balas
avatar
admin
21 December 2014 at 13:31 ×

Tahun lepas tinggi lagi kan,..

Balas
avatar
admin
21 December 2014 at 14:31 ×

rasanya ummi saya ada kot. lupa.. entahlah. hehhehehe.. tapi bestnya!

Balas
avatar
admin
23 December 2014 at 15:19 ×

semoga dimurahkan rezeki, dan fipermudahkan urusan awak ya... saya doakan semoga awak cepat2 dpt zuriat...amin..

Balas
avatar
admin
23 December 2014 at 15:19 ×

semoga dimurahkan rezeki, dan fipermudahkan urusan awak ya... saya doakan semoga awak cepat2 dpt zuriat...amin..

Balas
avatar
admin
26 December 2014 at 10:55 ×

Xsabar nk kemas kini bulan depan.. nk juga tgk jumlah dan ada buat loan ASB - CIMB.. rezeki buat bumiputra kan

Balas
avatar
admin
1 January 2015 at 16:06 ×

x sabar nak tunggu 2 jan nanti :-)

Balas
avatar
admin
3 January 2015 at 07:07 ×

mmm, asb ciksu dh lama x nyimpan..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment