Dividen dan Bonus ASB

December 18, 2014


SUMBER : SINAR HARIAN

Pemegang unit Amanah Saham Bumiputera (ASB) akan menerima dividen 7.50 sen seunit bagi tahun kewangan berakhir 31 Disember 2014 .

Ada yang menyimpan ke dalam akaun ASB?.. Bolehlah menikmati dividen nanti kan :) 

Tapi, menurun sikit kan tahun ni... 


Semua urus niaga bagi ASB akan ditangguhkan mulai 23 Disember 2014 sehingga 1 Januari 2015, bagi tujuan pengiraan pendapatan dan bonus.

Untuk keterangan lanjut, boleh baca kat sini yer :
SINAR HARIAN




You Might Also Like

16 comments

  1. ramai yang ternanti2 kan ini..:)

    ReplyDelete
  2. Salam tuan tanah... Selamat berkenalan.. 1st time sy singgah sini.. Btw, my hubby ada buat ASB ni.. Tp baru je mula.. Belum dapat dividen lg. Nnti dah dapat ttp xambil juga.. :)

    ReplyDelete
  3. akak takde akauan asb tp aiyan ada heheheh

    ReplyDelete
  4. Husben br je bunyi last 2 days srh keluarkan duit dlm akaun asb. Nk beli emas. Dh start mmenyimpan emas ni kena la beli tiap2 bln kan.

    ReplyDelete
  5. Akak ada buat loan Maybank - ASB.
    Ermmm..memang kureng lah..

    ReplyDelete
  6. Tahun lepas tinggi lagi kan,..

    ReplyDelete
  7. rasanya ummi saya ada kot. lupa.. entahlah. hehhehehe.. tapi bestnya!

    ReplyDelete
  8. semoga dimurahkan rezeki, dan fipermudahkan urusan awak ya... saya doakan semoga awak cepat2 dpt zuriat...amin..

    ReplyDelete
  9. semoga dimurahkan rezeki, dan fipermudahkan urusan awak ya... saya doakan semoga awak cepat2 dpt zuriat...amin..

    ReplyDelete
  10. Xsabar nk kemas kini bulan depan.. nk juga tgk jumlah dan ada buat loan ASB - CIMB.. rezeki buat bumiputra kan

    ReplyDelete
  11. x sabar nak tunggu 2 jan nanti :-)

    ReplyDelete
  12. mmm, asb ciksu dh lama x nyimpan..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS