JANGAN LEPASKAN PELUANG!


IN THE END,
WE ONLY 
REGRET
THE CHANCES
WE DIDN'T TAKE.


Ingatan buat diri sendiri jugak ni. Kalau ada peluang di depan mata, cepat -cepatlah sambar terus. Jangan disia-siakan.. Kelak mungkin ia akan menjadi sesuatu yang amat kita sesali.. 

Tapi, pada Ros tak usah disesali dengan apa yang berlaku. Anggap je ianya bukan milik kita, dan teruskan kehidupan seperti biasa dan terus maju ke hadapan :)



Previous
Next Post »

8 comments

Click here for comments
4 December 2014 at 11:52 ×

ambil peluang yang terbentang di depan mata sekiranya ia bermanfaat dan baik buat kita...

Balas
avatar
admin
4 December 2014 at 15:20 ×

betui kadang tu peluang dah ade dpn mata tp sbb suka betangguh ..kita rugi

Balas
avatar
admin
4 December 2014 at 19:47 ×

jijah selalu menyesal kalau tak sambar terus..heee

Balas
avatar
admin
7 December 2014 at 10:34 ×

nice sharing kak. ^__^ betul tu, yang penting manfaatkan peluang yang ada tu sepenuhnya. hasilnya, belakang kira.

Balas
avatar
admin
8 December 2014 at 14:48 ×

sgt betul.
kalau da rezeki kita, pasti milik kita.
in shaa Allah :)

Balas
avatar
admin
10 December 2014 at 13:58 ×

jka dh ada peluang di depan mata jgn di lepaskan..menyesal di kemudian hari tiada gunanya lagi kan

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment