JANGAN LEPASKAN PELUANG!

December 04, 2014


IN THE END,
WE ONLY 
REGRET
THE CHANCES
WE DIDN'T TAKE.


Ingatan buat diri sendiri jugak ni. Kalau ada peluang di depan mata, cepat -cepatlah sambar terus. Jangan disia-siakan.. Kelak mungkin ia akan menjadi sesuatu yang amat kita sesali.. 

Tapi, pada Ros tak usah disesali dengan apa yang berlaku. Anggap je ianya bukan milik kita, dan teruskan kehidupan seperti biasa dan terus maju ke hadapan :)



You Might Also Like

8 comments

  1. ambil peluang yang terbentang di depan mata sekiranya ia bermanfaat dan baik buat kita...

    ReplyDelete
  2. betui kadang tu peluang dah ade dpn mata tp sbb suka betangguh ..kita rugi

    ReplyDelete
  3. jijah selalu menyesal kalau tak sambar terus..heee

    ReplyDelete
  4. nice sharing kak. ^__^ betul tu, yang penting manfaatkan peluang yang ada tu sepenuhnya. hasilnya, belakang kira.

    ReplyDelete
  5. sgt betul.
    kalau da rezeki kita, pasti milik kita.
    in shaa Allah :)

    ReplyDelete
  6. jka dh ada peluang di depan mata jgn di lepaskan..menyesal di kemudian hari tiada gunanya lagi kan

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS