JATUH CINTA DENGAN DRAMA ZAHIRA - INILAH REALITI

Wednesday, 17 December 2014

JATUH CINTA DENGAN DRAMA ZAHIRA


Pernah tengok tak drama Zahira?. Ala, lakonan Adiputra dan Zara Zya tu.. Aduhai, say ani dah jatuh cinta dengan drama ni tau. hihi. Tapi, tu lah lambat je nak tunggu. Sebab ditayangkan hanya pada hari Rabu dan Khamis, jam 10 malam.. Suka watak Iqbal lakonan Adiputra ni.. 

Abaikan caption yang tulis 8 hari lagi tu. Sebab dah start dah pun. Saya tak pasti sumber sebenar gambar ni dari mana,. Apapun terima kasih buat tuan punya gambar :)

Sebenarnya sekarang ni, saya dah jarang layan drama kat tv. Tapi, bila dah tertengok Zahira ni, terus layan.. Setakat ni, saya rasa bestlah jalan cerita drama ni. Nak-nak saya ni memang suka Zara Zya kan, tu yang melekat je depan tv. hikhik..


15 comments:

  1. Xbest x jln crte xprsn pun crte tu dh kua....;-/

    ReplyDelete
  2. saya layan cerita ni sebab adi putra.hehehe..memang best :)

    ReplyDelete
  3. ala..x tgk drama ni..malam2 layan blog je huhuh

    ReplyDelete
  4. alah belum tgk lagi... ada kt hostel mmg xtgk tv lah

    ReplyDelete
  5. Kakak rasa kakak ada tengok sekali-dua drama ini sebab masa tu anak kakak tengok. Kisah pekerja dia Zara Zya dijadikan untuk membantu salah satu anak dia yg dyslexia..

    ReplyDelete
  6. cite ni best tapi timing tu..kadang buat kita terlelap...huhu

    ReplyDelete
  7. eh...da de citer baru ehh...alamak citer lama pon xsempat nak nengok..adehhh..hihihih

    ReplyDelete
  8. tengok..best la drama ni..suka dengan watak Adiputra tu..heheh

    ReplyDelete
  9. Ni tgh layan zahira ni... sambil bw.. hehe..

    ReplyDelete
  10. mungkin sbb ada budak2 tu yg ramai terpikat..saa tak minat 2 watak utama dlm drama tu..uhuuu.ada kekuatan sendiri..

    ReplyDelete
  11. Saya pun tak boleh kalau sekali dah terlayan.

    ReplyDelete
  12. wah, nampak menarik je cerita dia.. hehe. tapi TV adik je yang selalu conquer -.-

    ReplyDelete
  13. Layan juga.. xpenah miss lg kecuali malam smlm sbb krismas jd tak ada di tv. Kesian zahira kena halau dgn sharifah tu.

    ReplyDelete
  14. ciksu x tgk pon
    skrg dok layan cinta ibadah dgn dahlia
    itupon lps seminggu blk kedah.langsung x layan.
    sbb umh kt kedah xda astro .

    sekali melekat dpn tv dok latan habis la..
    nk tinggal satu episod pon berbelah bahagi kan..

    ppsstt: ciksu sihat.
    ntah la, xdpt nk trun jb lagi la.. entah bila pon x tau le..

    ReplyDelete