JATUH CINTA DENGAN DRAMA ZAHIRA


Pernah tengok tak drama Zahira?. Ala, lakonan Adiputra dan Zara Zya tu.. Aduhai, say ani dah jatuh cinta dengan drama ni tau. hihi. Tapi, tu lah lambat je nak tunggu. Sebab ditayangkan hanya pada hari Rabu dan Khamis, jam 10 malam.. Suka watak Iqbal lakonan Adiputra ni.. 

Abaikan caption yang tulis 8 hari lagi tu. Sebab dah start dah pun. Saya tak pasti sumber sebenar gambar ni dari mana,. Apapun terima kasih buat tuan punya gambar :)

Sebenarnya sekarang ni, saya dah jarang layan drama kat tv. Tapi, bila dah tertengok Zahira ni, terus layan.. Setakat ni, saya rasa bestlah jalan cerita drama ni. Nak-nak saya ni memang suka Zara Zya kan, tu yang melekat je depan tv. hikhik..


Previous
Next Post »

15 comments

Click here for comments
17 December 2014 at 11:17 ×

Xbest x jln crte xprsn pun crte tu dh kua....;-/

Balas
avatar
admin
17 December 2014 at 11:18 ×

saya layan cerita ni sebab adi putra.hehehe..memang best :)

Balas
avatar
admin
17 December 2014 at 11:29 ×

ala..x tgk drama ni..malam2 layan blog je huhuh

Balas
avatar
admin
17 December 2014 at 11:34 ×

alah belum tgk lagi... ada kt hostel mmg xtgk tv lah

Balas
avatar
admin
17 December 2014 at 12:05 ×

Kakak rasa kakak ada tengok sekali-dua drama ini sebab masa tu anak kakak tengok. Kisah pekerja dia Zara Zya dijadikan untuk membantu salah satu anak dia yg dyslexia..

Balas
avatar
admin
17 December 2014 at 13:54 ×

cite ni best tapi timing tu..kadang buat kita terlelap...huhu

Balas
avatar
admin
17 December 2014 at 14:15 ×

eh...da de citer baru ehh...alamak citer lama pon xsempat nak nengok..adehhh..hihihih

Balas
avatar
admin
17 December 2014 at 17:41 ×

tengok..best la drama ni..suka dengan watak Adiputra tu..heheh

Balas
avatar
admin
17 December 2014 at 22:54 ×

Ni tgh layan zahira ni... sambil bw.. hehe..

Balas
avatar
admin
18 December 2014 at 08:27 ×

mungkin sbb ada budak2 tu yg ramai terpikat..saa tak minat 2 watak utama dlm drama tu..uhuuu.ada kekuatan sendiri..

Balas
avatar
admin
18 December 2014 at 13:37 ×

Saya pun tak boleh kalau sekali dah terlayan.

Balas
avatar
admin
21 December 2014 at 14:35 ×

wah, nampak menarik je cerita dia.. hehe. tapi TV adik je yang selalu conquer -.-

Balas
avatar
admin
26 December 2014 at 11:04 ×

Layan juga.. xpenah miss lg kecuali malam smlm sbb krismas jd tak ada di tv. Kesian zahira kena halau dgn sharifah tu.

Balas
avatar
admin
3 January 2015 at 07:02 ×

ciksu x tgk pon
skrg dok layan cinta ibadah dgn dahlia
itupon lps seminggu blk kedah.langsung x layan.
sbb umh kt kedah xda astro .

sekali melekat dpn tv dok latan habis la..
nk tinggal satu episod pon berbelah bahagi kan..

ppsstt: ciksu sihat.
ntah la, xdpt nk trun jb lagi la.. entah bila pon x tau le..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment