Lirik Lagu Sayang - Gerhana Ska Cinta Feat Altimet, Salam, Nabila Huda

December 23, 2014



Hari ni nak share lirik lagu Sayang. Bukan nyanyian Shae tu tau. Tapi, nyanyian Gerhana Ska Cinta, Altimet dan penampilan istimewa, Nabila Huda. Ni lagu lain. Best lagu ni, bagi saya lah. Tapi, tak dapatlah nak share lagunya, hanya lirik je yang mampu. hikhik.

Lirik Lagu Sayang - Gerhana Ska Cinta Feat Altimet, Salam, Nabila Huda


Sayang
Kalau aku diberi sedikit masa
Sudikah kamu beri aku kucupan manja
Boleh kita kongsi senda tawa
Moga kita ceria sentiasa bersama

Kita
Pegang cermat hatiku dalam tangan
Aku kembali selepas aku penat berjalan
Cekalkan hatimu aku harus pergi
Bila kembali sambutku dengan senyuman berseri

Kasih
Kau jambatan ke masa hadapan
Naikku kamu berdiri di sebelah kanan
Ambil alih tugas buat sementara
Sambungkan namaku bila aku sudah tiada

Tiga bucu jiwa ragaku
Tiga suku sudah hampir penuh seluruh hatiku
Tinggal lagi satu cuba teka kalau tahu
Pelengkap ke empat mamaku si ratu

Sayang
Kata yang indah diberi kepadanya
Sayang
Panggilan manis dan mesra ke hatinya

Mempersembahkan, salam
Masihku teringat kali pertama kau ke sekolah
Dalam pelukan ibu tanganku lambai rindu bertambah
Masihku teringat kali pertama kau bercuti
Dalam pelukan papa bawa pulang kaset Metalicca
Jalan bersama lihat indahnya, indahnya alam semesta
Waktu berjalan lihat tiada, tiada tanaman hanyalah bangunan
Lautan biru kini hitam arusnya
Satu perdua habis dirobeknya
Satu pertiga tinggallah bakinya
Jika anak cucu kita bertanya
Gambar kenangan menjadi penggantinya
Jika kita.. hey!

Sayang
Kata yang indah diberi kepadanya
Sayang
Panggilan manis dan mesra ke hatinya

This your one love revolution
For the young generation
And look into one heart
With no competition
No racial colour skin
And no nationalities
Because we come to teach the people love and unity
No racial separation
No miseducation
The propaganda and the misinformation
Stop the fist and fight
Let us all unite
Sayang is the word
Everyday and night
And every little thing’s gonna be alright


You Might Also Like

11 comments

  1. huyooo.. nabila huda pun ade erk.. suka diaa

    ReplyDelete
  2. napa tak share video lagu nya..tak penah dengar pun..jheheh..:p

    ReplyDelete
  3. boleh tahan gak r lagu ni. sebab saya suka altimet :)

    ReplyDelete
  4. Mesti ada rap kan sebab ada altimet. Suka dgr altimet rap..

    ReplyDelete
  5. lagu baru ye.. lama gerhana ska cinta xnyanyi

    ReplyDelete
  6. Shae tu penah dgr.. ni mesti lagu baru. Xpenah dgr lg. Huhu

    ReplyDelete
  7. Hentikan pergaduhan, persengketaan.
    Semaikan perpaduan.

    ReplyDelete
  8. ooookay this one i like..
    suka gerhana ska cinta dr dlu.. reggae yob reggae

    ReplyDelete
  9. nampaknya perlu cari kat youtube nk try dgr

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS