SYOK MENGUNYAH KACANG


Bila dah start mengunyah, dah tak boleh stop... Tolong! Help!.. 

Walau batuk, tak menghalang keinginan hati yang mahukan kacang. Tetap dok kunyah. Macam mana nak baik batuk tu cik adik sayang. hihi..


Jatuh cinta dengan kacang ni, lepas rasa yang officemate punya. Kalau sebelum ni suka kacang botak je.. Kali ni, kacang hijau ni pula yang bertakhta. hihi.



Previous
Next Post »

11 comments

Click here for comments
4 December 2014 at 07:51 ×

Kacang ni sedap juga..ros
Wah..bagus mkn kacng..

Balas
avatar
admin
4 December 2014 at 11:08 ×

mkn kacang ni sambil layan drama korea mmg best ...

Balas
avatar
admin
4 December 2014 at 11:40 ×

mmg bernatu kacang2 ni tau .. seklai kunyah asik nk kunyah je ... kejap je abis sepeket

Balas
avatar
admin
4 December 2014 at 19:48 ×

memang xkan berhenti mengunyah punya

Balas
avatar
admin
7 December 2014 at 10:35 ×

saya tak berapa boleh sangat makan kacang, nanti jerawat naik... eeheeee

Balas
avatar
admin
7 December 2014 at 11:43 ×

Eh..eh..kita pun suka kacang ni lah.
Lamenye tak makan.

Balas
avatar
admin
8 December 2014 at 14:49 ×

aida kalau da start makan kacang, lain keje tak boleh jadik!!!
dok makan kacang aje ha ha ha!

Balas
avatar
admin
10 December 2014 at 13:59 ×

Kacang hijau..eh betul ke..mmg sedap dan leka kalau kunyah kacang ni tapi JERAWAT musuh utama sis JM jika mkn byk kekacang huhuh

Balas
avatar
admin
12 December 2014 at 12:12 ×

sedapnya kacang tu. nak sikit. hehe. ubat utk batuk :)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment