SYOK MENGUNYAH KACANG - INILAH REALITI

Thursday, 4 December 2014

SYOK MENGUNYAH KACANG


Bila dah start mengunyah, dah tak boleh stop... Tolong! Help!.. 

Walau batuk, tak menghalang keinginan hati yang mahukan kacang. Tetap dok kunyah. Macam mana nak baik batuk tu cik adik sayang. hihi..


Jatuh cinta dengan kacang ni, lepas rasa yang officemate punya. Kalau sebelum ni suka kacang botak je.. Kali ni, kacang hijau ni pula yang bertakhta. hihi.



11 comments:

  1. Kacang ni sedap juga..ros
    Wah..bagus mkn kacng..

    ReplyDelete
  2. mkn kacang ni sambil layan drama korea mmg best ...

    ReplyDelete
  3. mmg bernatu kacang2 ni tau .. seklai kunyah asik nk kunyah je ... kejap je abis sepeket

    ReplyDelete
  4. memang xkan berhenti mengunyah punya

    ReplyDelete
  5. saya tak berapa boleh sangat makan kacang, nanti jerawat naik... eeheeee

    ReplyDelete
  6. Eh..eh..kita pun suka kacang ni lah.
    Lamenye tak makan.

    ReplyDelete
  7. aida kalau da start makan kacang, lain keje tak boleh jadik!!!
    dok makan kacang aje ha ha ha!

    ReplyDelete
  8. Kacang hijau..eh betul ke..mmg sedap dan leka kalau kunyah kacang ni tapi JERAWAT musuh utama sis JM jika mkn byk kekacang huhuh

    ReplyDelete
  9. sedapnya kacang tu. nak sikit. hehe. ubat utk batuk :)

    ReplyDelete