AIR MATA TAK TERLIHAT - INILAH REALITI

Thursday, 15 January 2015

AIR MATA TAK TERLIHAT



Aku ingin berjalan dalam derasnya hujan,
Agar tak siapa tahu aku sedang menangis.

P/S: Simpan saja rasa itu...

20 comments:

  1. bakper nyer... sabar & tabah yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada sesuatu yang mengusik jiwa lah kak...terima kasih kak

      Delete
  2. kekadang bila sedih..memang kita x nak sapa2 tau kesedihan yang kita alami kan..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hati terusik masa tu Sis Jm.. hihihi

      Delete
  4. kenapa menangis? apa pun zumal doakan agar terus tabah yer...

    ReplyDelete
  5. Entri ni ingatkan akak pada lagu seberang 'Angin' - Rere Regina. Lebih kurang beginilah liriknya :)

    ReplyDelete
  6. Lepaskanlah air mata itu agar dikau menjadi lebih tenang

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye kak.. bila dah keluarkan air mata, rasa lega sikit..

      Delete
  7. naper lak ni rose.. apapun sabar yae..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi dah ok sekarang.. cuma time tu, hati terusik.. maklumlah sensitif.. haha

      Delete
  8. Ros.. kalau sedih nangis yer.. nnt pas nangis inshaaAllah lega

    ReplyDelete
  9. sabarlah....dlm kehidupan kita byk cabaran perlu kita tempuh... semoga kak rose terus tabah...

    ReplyDelete