AIR MATA TAK TERLIHAT



Aku ingin berjalan dalam derasnya hujan,
Agar tak siapa tahu aku sedang menangis.

P/S: Simpan saja rasa itu...

Previous
Next Post »

20 comments

Click here for comments
lia
15 January 2015 at 16:17 ×

bakper nyer... sabar & tabah yer...

Balas
avatar
admin
15 January 2015 at 18:57 ×

kekadang bila sedih..memang kita x nak sapa2 tau kesedihan yang kita alami kan..

Balas
avatar
admin
15 January 2015 at 19:26 ×

bersabar & bertabahlah..

Balas
avatar
admin
15 January 2015 at 22:21 ×

Sabar itu besar hikmahnya ros

Balas
avatar
admin
16 January 2015 at 08:21 ×

LAHAI .....nape ni

Balas
avatar
admin
16 January 2015 at 10:27 ×

kenapa menangis? apa pun zumal doakan agar terus tabah yer...

Balas
avatar
admin
16 January 2015 at 11:07 ×

Entri ni ingatkan akak pada lagu seberang 'Angin' - Rere Regina. Lebih kurang beginilah liriknya :)

Balas
avatar
admin
16 January 2015 at 11:10 ×

Lepaskanlah air mata itu agar dikau menjadi lebih tenang

Balas
avatar
admin
16 January 2015 at 11:28 ×

naper lak ni rose.. apapun sabar yae..

Balas
avatar
admin
16 January 2015 at 16:53 ×

ada sesuatu yang mengusik jiwa lah kak...terima kasih kak

Balas
avatar
admin
16 January 2015 at 16:54 ×

terima kasih Parihh

Balas
avatar
admin
16 January 2015 at 16:55 ×

ye kak Mimi... tq kak

Balas
avatar
admin
16 January 2015 at 16:55 ×

hati terusik masa tu Sis Jm.. hihihi

Balas
avatar
admin
16 January 2015 at 16:56 ×

ye kak.. bila dah keluarkan air mata, rasa lega sikit..

Balas
avatar
admin
16 January 2015 at 16:56 ×

hihihi dah ok sekarang.. cuma time tu, hati terusik.. maklumlah sensitif.. haha

Balas
avatar
admin
16 January 2015 at 17:38 ×

Ros.. kalau sedih nangis yer.. nnt pas nangis inshaaAllah lega

Balas
avatar
admin
21 January 2015 at 07:41 ×

sabarlah....dlm kehidupan kita byk cabaran perlu kita tempuh... semoga kak rose terus tabah...

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment