Friday, January 16, 2015

BUKAN MASTERCHEF ATAU TUKANG MASAK PROFESIONAL


Ye, betul tu. Saya bukanlah seorang tukang masak yang handal dan bakat memasak sedang-sedang saje.. hihi. Tapi, Alhamdulillah.. Kebanyakan yang dicari pembaca di blog saya ni berkenaan resepi. Resepi saya mudah je. Bukanlah resepi yang bertaraf restoran 5 bintang.. Hanya resepi yang biasa dengan tekak kita je..  

Bila buka bahagian keyword di akaun Nuffnang, saya tengok kebanyakannya tentang resepi.. Tengoklah kat  bawah ni :


8 daripada 10 keyword hari ni, tentang resepi.

Terima kasih buat semua pengunjung. Semoga entry saya bermanfaat..


6 comments:

  1. wah..ramai yang hits tu..nampkanya perlu tambah lagi entri berkaitan resipi nih :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kebanyakan yang hits entry resepi.. tulah, kena rajin masak dan share resepi nampakya.. hahahha

      Delete
  2. bunga ros pun terselit juga ya..hehehe..

    ReplyDelete
  3. kena update lagi bab menu yg ros suka mkan.
    sekadar berkongsi
    walaupon citarasa berbeza kan ;)

    ReplyDelete
  4. resepu simple tapi ramai mncari..kira bagus tu

    ReplyDelete