GEMUK BERSAMA!

January 30, 2015



Geli hati ni bila ternampak gambar kat atas ni. Hihi. Gemuk bersama. Setelah program diet jadi macam yo yo, terubat sikit bila tengok gambar ni.. Susah betul nak tetapkan pendirian dalam berdiet ni. Ade je yang datang mengganggu.. Ishh tak boleh macam ni. Kena cekalkan hati jugak ni.. 



You Might Also Like

25 comments

  1. Hehehe. Gemuk bersama. Asalkan hati bahagia. Hehhehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye yang penting bahagia bersama yer. hihihi

      Delete
  2. haha..gemuk bersama..sama2 comel la macam tu ;p

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hahha, bila tengok gambar ni, terasa sindiran tu..

      Delete
  4. Kan2...comel je...hubs cik mah xmakan tgh hr..mkn pagi je..nmpklah susut sikit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh yeke,. diet Ros on off sekarang ni.. hihi

      Delete
  5. mmbr pernah pos.. kebetulan diabngan suami sama2 bersaiz mcm ni hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ye ke Zarul.. Kak Ros pun makin comel ni.hihi

      Delete
  6. kui3 tu baru betui....
    insyaallah ok lah tu nk diet... duk sorang2 lg mudah nk diet pe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat rumah ok kak. tapi kat office, cabarannya tu aduhai.. hihi

      Delete
  7. salam ukhwah
    Amin. semoga dimurahkan rezeki : )
    Nak berdiet nie memang susah, kalau saya nie asyik tergoda jer bila tengok makanan mmg nak makan : )

    ReplyDelete
  8. Hahaha ni baru sehati sejiwa, gemoks bersama :)

    ReplyDelete
  9. Akak pun sekarang makin kuat makan.
    Mujur memang jenis cepat 'membuang'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bestnya badan macam akak. makan banyak pun, still mantain. :)
      any tips?..

      Delete
  10. gemuk bersama baru fair..tak de lah yg nak complain nanti :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahha betul kak Jm.. tapi, orang sekeliling pula sibuk nanti.

      Delete
  11. alalala hai cutenya.. T.T hahaha CT sorang aje yang boooolat maka macam mana miahaha..

    ReplyDelete
  12. Alaaa nak gemok bersama gak. Xsuka badan sekarang ni.. huu

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS