GEMUK BERSAMA!



Geli hati ni bila ternampak gambar kat atas ni. Hihi. Gemuk bersama. Setelah program diet jadi macam yo yo, terubat sikit bila tengok gambar ni.. Susah betul nak tetapkan pendirian dalam berdiet ni. Ade je yang datang mengganggu.. Ishh tak boleh macam ni. Kena cekalkan hati jugak ni.. 



Previous
Next Post »

25 comments

Click here for comments
30 January 2015 at 10:01 ×

Hehehe. Gemuk bersama. Asalkan hati bahagia. Hehhehe

Balas
avatar
admin
30 January 2015 at 10:34 ×

haha..gemuk bersama..sama2 comel la macam tu ;p

Balas
avatar
admin
30 January 2015 at 11:29 ×

hahaaha.....amboii sgt tau!

Balas
avatar
admin
30 January 2015 at 12:17 ×

Kan2...comel je...hubs cik mah xmakan tgh hr..mkn pagi je..nmpklah susut sikit...

Balas
avatar
admin
30 January 2015 at 13:47 ×

mmbr pernah pos.. kebetulan diabngan suami sama2 bersaiz mcm ni hihi

Balas
avatar
admin
30 January 2015 at 16:40 ×

kui3 tu baru betui....
insyaallah ok lah tu nk diet... duk sorang2 lg mudah nk diet pe

Balas
avatar
admin
30 January 2015 at 17:03 ×

salam ukhwah
Amin. semoga dimurahkan rezeki : )
Nak berdiet nie memang susah, kalau saya nie asyik tergoda jer bila tengok makanan mmg nak makan : )

Balas
avatar
admin
31 January 2015 at 07:04 ×

Hahaha ni baru sehati sejiwa, gemoks bersama :)

Balas
avatar
admin
31 January 2015 at 19:03 ×

Haha.. comel.aje.kan..

Balas
avatar
admin
31 January 2015 at 19:41 ×

Akak pun sekarang makin kuat makan.
Mujur memang jenis cepat 'membuang'.

Balas
avatar
admin
1 February 2015 at 23:23 ×

gemuk bersama baru fair..tak de lah yg nak complain nanti :-)

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 07:16 ×

alalala hai cutenya.. T.T hahaha CT sorang aje yang boooolat maka macam mana miahaha..

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:16 ×

ye yang penting bahagia bersama yer. hihihi

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:16 ×

tahu takpe.. sama-sama cute. hihi

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:17 ×

hahha, bila tengok gambar ni, terasa sindiran tu..

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:17 ×

oh yeke,. diet Ros on off sekarang ni.. hihi

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:26 ×

oh ye ke Zarul.. Kak Ros pun makin comel ni.hihi

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:27 ×

kat rumah ok kak. tapi kat office, cabarannya tu aduhai.. hihi

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:27 ×

no komen, Ct. hihihi

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:28 ×

hahha betul kak Jm.. tapi, orang sekeliling pula sibuk nanti.

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:29 ×

bestnya badan macam akak. makan banyak pun, still mantain. :)
any tips?..

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 19:58 ×

Alaaa nak gemok bersama gak. Xsuka badan sekarang ni.. huu

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment