HARGA MINYAK TURUN MULAI 1 FEBRUARI 2015


Permulaan yang positif di tahun 2015. Dengan satu berita gembira mengenai harga minyak. Harga minyak turun. Alhamdulillah...


Ron 95 - RM 1.70
Ron 97 - RM 2.00
Diesel - RM 1.70

Ramai yang mengharapkan harga barang juga turun.. Tapi, dapat ke jadi realiti?...



Previous
Next Post »

16 comments

Click here for comments
1 February 2015 at 08:11 ×

mcm xakan turun ja harga barang2..huhu..tp apa2pun harga minyak dh turun kira bagus jga la kan..

Balas
avatar
admin
1 February 2015 at 11:03 ×

Harga minyak dah byk kali turun...tah bila harga barang pulak nak turun.. kalau time harga naik kemain cepat diorg naikkan harga kan..

Balas
avatar
admin
1 February 2015 at 21:21 ×

Ye, Alhamdulillah.. Harga barang memang susah nak turun ;(

Balas
avatar
admin
1 February 2015 at 21:21 ×

Ye macam macam alasan nak naikkan harga barang ..

Balas
avatar
admin
1 February 2015 at 23:17 ×

ha'a..dapat gak berita ni di whatsapp..nilai matawang RM jatuh itu sbb harga minyak juga turun..begitu juga harga minyak dunia,..

harga barang? jika dh naik x turun2 masing nak kaut keuntungan yg merana pembeli

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 07:12 ×

harap ini antara jalan terbaik yang boleh diambil.. yang hari2 kena travel jejauh alhamdulillah boleh kurangkab belanja sket..

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:07 ×

betul tu kak JM.. buat buat tak tahu je kalau harga minyak turun.. cuba kalau naik, cepat je dorang nak naikkan harga. hihi

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:07 ×

betul tu Ct..Alhamdulillah, dapat mengurangkan bebanan mereka, kan ..

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 19:55 ×

Alhamdulillah. Harapnya harga barang2 pon turun juga.

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 21:41 ×

kan harga brg ttp mahal
ppstt: ros, ciksu x pergi thia year sbb x blh bawa bb. huhu.. x sonok rrr nak pergi bersuka ria tanpa baby disisi..

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 03:58 ×

Saya x perasan sangat harga barang naik tak sebab selalu mak ayah yang beli barang. Bagi duit je. Kalau setakat milo, sabun basuh kain, sabun pinggan, minyak, makanan ringan tu saya yang beli

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 23:44 ×

Macam harapan tinggal harapan je Jijah...

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 23:44 ×

Owh ingat Ciksu gi jugak

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 23:45 ×

Ros terasa sangat kak Shikin. Duit 50 sekeping tu pun cepat je lebur...

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 23:45 ×

Ye.. Harapnya tak naik dah harga minyak

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment