HARGA MINYAK TURUN MULAI 1 FEBRUARI 2015 - INILAH REALITI

Saturday, 31 January 2015

HARGA MINYAK TURUN MULAI 1 FEBRUARI 2015


Permulaan yang positif di tahun 2015. Dengan satu berita gembira mengenai harga minyak. Harga minyak turun. Alhamdulillah...


Ron 95 - RM 1.70
Ron 97 - RM 2.00
Diesel - RM 1.70

Ramai yang mengharapkan harga barang juga turun.. Tapi, dapat ke jadi realiti?...



16 comments:

  1. mcm xakan turun ja harga barang2..huhu..tp apa2pun harga minyak dh turun kira bagus jga la kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye, Alhamdulillah.. Harga barang memang susah nak turun ;(

      Delete
  2. Harga minyak dah byk kali turun...tah bila harga barang pulak nak turun.. kalau time harga naik kemain cepat diorg naikkan harga kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye macam macam alasan nak naikkan harga barang ..

      Delete
  3. ha'a..dapat gak berita ni di whatsapp..nilai matawang RM jatuh itu sbb harga minyak juga turun..begitu juga harga minyak dunia,..

    harga barang? jika dh naik x turun2 masing nak kaut keuntungan yg merana pembeli

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak JM.. buat buat tak tahu je kalau harga minyak turun.. cuba kalau naik, cepat je dorang nak naikkan harga. hihi

      Delete
  4. harap ini antara jalan terbaik yang boleh diambil.. yang hari2 kena travel jejauh alhamdulillah boleh kurangkab belanja sket..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Ct..Alhamdulillah, dapat mengurangkan bebanan mereka, kan ..

      Delete
  5. Alhamdulillah. Harapnya harga barang2 pon turun juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam harapan tinggal harapan je Jijah...

      Delete
  6. kan harga brg ttp mahal
    ppstt: ros, ciksu x pergi thia year sbb x blh bawa bb. huhu.. x sonok rrr nak pergi bersuka ria tanpa baby disisi..

    ReplyDelete
  7. Saya x perasan sangat harga barang naik tak sebab selalu mak ayah yang beli barang. Bagi duit je. Kalau setakat milo, sabun basuh kain, sabun pinggan, minyak, makanan ringan tu saya yang beli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ros terasa sangat kak Shikin. Duit 50 sekeping tu pun cepat je lebur...

      Delete
  8. Replies
    1. Ye.. Harapnya tak naik dah harga minyak

      Delete