KARYA ISHA BUAT KAK ROSE !


Alkisahnya, kejadian ni masa perarakan Maulidur Rasul peringkat Jabatan yang lepas. Kawan saya iaitu Kak Isma, terlibat dengan perarakan. so, kena datang office awal. Bila dah gerak awal pagi, tadika anaknya, Isha tu masih tutup.. Jadinya, Isha ni duduk dengan saya di office sementara mama dia berarak :)
Sekarang ni, memang saya gi kerja pun dengan Kak Isma, jadinya Isha ni dah biasalah dengan saya. Tak ada masalah.. Isha ni memang cepat mesra dengan semua orang :)


Tengoklah apa yang sempat Isha tulis ;


Siap nama saya ada jugak tau :)


Previous
Next Post »

38 comments

Click here for comments
29 January 2015 at 11:26 ×

cantik tulisan tangan dia..=D

Balas
avatar
admin
29 January 2015 at 13:42 ×

singgah sini.. Alolo sweetnya.. umur brpa isha tu kak?

Balas
avatar
admin
29 January 2015 at 14:22 ×

Comel je, pandai isya!

Balas
avatar
admin
29 January 2015 at 14:40 ×

dah biasa cpt la mesra bdk2

Balas
avatar
admin
29 January 2015 at 15:32 ×

Comelnya. Kena lekat dekat dinding nie. Heheh :D

Read my latest entry : Things That I Like About My New Boyfriend

Balas
avatar
admin
29 January 2015 at 16:33 ×

comel je.. kak rose.. teringat upin ipin..

Balas
avatar
admin
29 January 2015 at 19:06 ×

Panjang nama isha. Hehe. Best kalau budak jenis senang nak kt org. :)

Balas
avatar
admin
29 January 2015 at 20:02 ×

Tadika makna 6 tahun ye..?dh kira cantik dh tulis ye..

Balas
avatar
admin
30 January 2015 at 07:42 ×

alollolo co cute..berapa umur si isha nih...bijak

Balas
avatar
admin
30 January 2015 at 10:00 ×

5 @6 tahun? hehehe. ada jga peneman akak kat office kan..

Balas
avatar
admin
31 January 2015 at 07:05 ×

"I love to eat apples" to comel :)

Balas
avatar
admin
31 January 2015 at 19:42 ×

Isha dapat auntie baru..
Tu yang dia seronok tu.

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 07:17 ×

hehehe amek fridge magnet tampal ni kat fridge.. kembang2 idong dia nanti hehe..

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:29 ×

ye, ros pun tegur tulisan Isha masa tu..

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:30 ×

ye, tak comot pun kan )

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:31 ×

terima kasih sudi singgah :)
umur Isha 6 tahun.

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:31 ×

thanx aunty (isha cakap) eh tetiba. hihihi

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:32 ×

ye, lagipun Isha mudah mesra ;)

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:33 ×

yes, buat kenangan :)

Balas
avatar
admin
2 February 2015 at 14:43 ×

YE, MEMANG ITULAH YANG iSHA BAYANGKAN PUN. HAHHA

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 00:35 ×

A'a panjang. Hihi.. Ye senang nak layan sebab dia mudah mesra _)

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 00:35 ×

Ye 6 tahun Ayut...

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 00:37 ×

6 tahun ;) ye peneman sekejap.. Hahha

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 00:38 ×

Kembang je kalau Isha dengar ni. Hihi

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 00:39 ×

Hihi. Mula dia lukis epal merah je. Pastu dia tanya Kak Ros suka tak epal merah? Ros jawab, kak Ros lagi suka epal hijau. Tu yang dia lukis epal hijau pulak.. Terharuuuu masa tu ..

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 00:40 ×

Betul tu akak.. Sedara mara dia semua di Sarawak.. Kawan saya ni pun merantau macam saya. Saya dri Kedah dan dia dari Sarawak

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 00:41 ×

Tengah membayangkan.. Kembang kempis hidungnya.. Hhahaha

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment