KARYA ISHA BUAT KAK ROSE !

January 29, 2015


Alkisahnya, kejadian ni masa perarakan Maulidur Rasul peringkat Jabatan yang lepas. Kawan saya iaitu Kak Isma, terlibat dengan perarakan. so, kena datang office awal. Bila dah gerak awal pagi, tadika anaknya, Isha tu masih tutup.. Jadinya, Isha ni duduk dengan saya di office sementara mama dia berarak :)
Sekarang ni, memang saya gi kerja pun dengan Kak Isma, jadinya Isha ni dah biasalah dengan saya. Tak ada masalah.. Isha ni memang cepat mesra dengan semua orang :)


Tengoklah apa yang sempat Isha tulis ;


Siap nama saya ada jugak tau :)


You Might Also Like

38 comments

  1. Replies
    1. ye, ros pun tegur tulisan Isha masa tu..

      Delete
  2. singgah sini.. Alolo sweetnya.. umur brpa isha tu kak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sudi singgah :)
      umur Isha 6 tahun.

      Delete
  3. Replies
    1. thanx aunty (isha cakap) eh tetiba. hihihi

      Delete
  4. Comelnya. Kena lekat dekat dinding nie. Heheh :D

    Read my latest entry : Things That I Like About My New Boyfriend

    ReplyDelete
  5. comel je.. kak rose.. teringat upin ipin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. YE, MEMANG ITULAH YANG iSHA BAYANGKAN PUN. HAHHA

      Delete
  6. Panjang nama isha. Hehe. Best kalau budak jenis senang nak kt org. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'a panjang. Hihi.. Ye senang nak layan sebab dia mudah mesra _)

      Delete
  7. Tadika makna 6 tahun ye..?dh kira cantik dh tulis ye..

    ReplyDelete
  8. alollolo co cute..berapa umur si isha nih...bijak

    ReplyDelete
  9. 5 @6 tahun? hehehe. ada jga peneman akak kat office kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6 tahun ;) ye peneman sekejap.. Hahha

      Delete
  10. Replies
    1. Kembang je kalau Isha dengar ni. Hihi

      Delete
  11. "I love to eat apples" to comel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi. Mula dia lukis epal merah je. Pastu dia tanya Kak Ros suka tak epal merah? Ros jawab, kak Ros lagi suka epal hijau. Tu yang dia lukis epal hijau pulak.. Terharuuuu masa tu ..

      Delete
  12. Isha dapat auntie baru..
    Tu yang dia seronok tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu akak.. Sedara mara dia semua di Sarawak.. Kawan saya ni pun merantau macam saya. Saya dri Kedah dan dia dari Sarawak

      Delete
  13. hehehe amek fridge magnet tampal ni kat fridge.. kembang2 idong dia nanti hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengah membayangkan.. Kembang kempis hidungnya.. Hhahaha

      Delete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS