Lirik Lagu Senyum – Aziz Harun


Best jugak lagu ni. Dengar sekali, macam biasa je. Tapi, bila dah berkali-kali, err ras macam boleh layan lah.. hihi.. Lagu ni, penyanyi dari Brunei yang nyanyi, iaitu Aziz Harun. Masa first time dengar, ingatkan Faizul(AF 2014) tu yang nyanyi.. Rupanya orang lain.. Macam biasa, saya kongsikan lirik lagu je yer.. Lagunya, kena dengar di radio atau cari kat Youtube. hihi..
Lirik Lagu Senyum – Aziz Harun
Senyum, senyum selalu
Senyum, senyum denganku
Tiada seindah senyuman

One, two, three, four
Pagiku mula dengan cinta
Cintaku dengan gitar lama
Hari-hariku hanya denganmu
Nyanyi sama o-o-o-o-oh…

Terus bergerak jumpa teman
Singgah sebentar supermarket
Terlihat gadis muka yang manis
Nyanyi sama o-o-o-o-oh

Denganku, denganmu
Ku berdiri di sini
Dan kau kau kau berdiri di sana
Tak perlu kau katakan apa lagi
Jika kau teru-u-us

Senyum, senyum selalu
Senyum, senyum denganku
Tiada seindah senyumanmu, wo-o-oh

Senyum, tak perlu ragu
Senyum, usah dibimbang
Tiada seindah senyumanmu

Bukan maksud tuk memikat
Tapi kalau kau terpikat
Ku tak kisah, apa salahnya

Kalau dah pandang jangan malu
Tidak salah tuk mengenali
Siapa kata kamu tak cantik kalau senyum? (tiada masalah)
Siapa kata aku mengata kalau senyum? (tiada masalah)
Ok, tiada masalah
Tiada masalah

Ku berdiri di sini
Dan kau kau kau berdiri di sana
Tak perlu kau katakan apa lagi
Jika kau teru-u-us

Senyum, senyum selalu
Senyum, senyum denganku
Tiada seindah senyumanmu, wo-o-oh
Senyum, tak perlu ragu
Senyum, usah dibimbang
Tiada seindah senyumanmu

Bukan maksud tuk memikat
Tapi kalau kau terpikat
Ku tak kisah, apa salahnya

Bukan maksud tuk memikat
Tapi kalau kau terpikat
Ku tak kisah, apa salahnya

Aku senyum, kau senyum
Dunia turut senyum
Senyumlah bersama
Senyumlah semua

Aku senyum, kau senyum
Dunia turut senyum
Senyum bersama semua

*****
Previous
Next Post »

4 comments

Click here for comments
23 January 2015 at 21:46 ×

terikut nyanyi sama..hehe

Balas
avatar
admin
24 January 2015 at 07:47 ×

Rasa macam belum pernah dengar...

Balas
avatar
admin
25 January 2015 at 20:20 ×

best dengar lagu ni..senyum :)

Balas
avatar
admin
26 January 2015 at 20:46 ×

senyum? x pernah dgr lagu nih

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment