LIRIK LAGU SENYUM LAGI - Qierra feat Mark Adam


Pernah dengar tak lagu Senyum lagi ni?.. Sekarang ni, inilah lagu yang saya suka. Dok ulang-ulang dengar. Dah nama pun  memang minat Mark Adam, kan. Tu yang terpaut dengan lagu ni.. 


Kat sini, saya kongsikan lirik dia. 

LIRIK LAGU SENYUM LAGI - Qierra feat Mark Adam
Kau yang berada nun jauh di utara
Mengapa tiada khabar berita

Kau mengapa sunyi saja
Pagi kau di mana
Siang pun tak bersuara

Ooo bagai nak gila
Ku menahan sengsara
Beratnya di kala bercinta

Ooo bukan kau sahaja
Ku punya rasa yang sama
Merindu tak terkata

Yang jadi sudah terjadi
Biarkan ia terjadi
Tapi mengapa terjadi


Tak mahu ku fikir lagi
Tak mahu ku fikirkan lagi

Yang jadi sudah terjadi
Biarkan ia terjadi
Tapi mengapa terjadi

Senyum saja
Senyum saja
Senyum lagi

Bagaimana ingin ku meluahkan perasaan
Yang bergolak tanpa henti-henti

Aduh Chin ermm usah begitu
Fikiranku bercelaru
Aku bingung aku buntu
Aku buntu

Ooo bagai nak gila
Ku menahan sengsara
Beratnya di kala bercinta

Ooo bukan kau sahaja
Ku punya rasa yang sama
Merindu tak terkata

Yang jadi sudah terjadi
Biarkan ia terjadi
Tapi mengapa terjadi

Tak mahu ku fikir lagi
Tak mahu ku fikirkan lagi

Yang jadi sudah terjadi
Biarkan ia terjadi
Tapi mengapa terjadi

Senyum saja
Senyum saja
Senyum lagi

******

Previous
Next Post »

8 comments

Click here for comments
17 January 2015 at 23:09 ×

suka gak lagu mark adam ni dh le ensem..sib baik dah kahwin heee

Balas
avatar
admin
18 January 2015 at 20:44 ×

best.. memang sesuai utk org yg cinta PJJ la.

Balas
avatar
admin
19 January 2015 at 18:48 ×

simple x berat utk dilayan

Balas
avatar
admin
21 January 2015 at 07:01 ×

lagunya best gak kn..

Balas
avatar
admin
21 January 2015 at 16:44 ×

hahaha CT mmg ketinggalan la kalo lagu lagu melayu.. hihi..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment