LIRIK LAGU SENYUM LAGI - Qierra feat Mark Adam

January 17, 2015


Pernah dengar tak lagu Senyum lagi ni?.. Sekarang ni, inilah lagu yang saya suka. Dok ulang-ulang dengar. Dah nama pun  memang minat Mark Adam, kan. Tu yang terpaut dengan lagu ni.. 


Kat sini, saya kongsikan lirik dia. 

LIRIK LAGU SENYUM LAGI - Qierra feat Mark Adam
Kau yang berada nun jauh di utara
Mengapa tiada khabar berita

Kau mengapa sunyi saja
Pagi kau di mana
Siang pun tak bersuara

Ooo bagai nak gila
Ku menahan sengsara
Beratnya di kala bercinta

Ooo bukan kau sahaja
Ku punya rasa yang sama
Merindu tak terkata

Yang jadi sudah terjadi
Biarkan ia terjadi
Tapi mengapa terjadi


Tak mahu ku fikir lagi
Tak mahu ku fikirkan lagi

Yang jadi sudah terjadi
Biarkan ia terjadi
Tapi mengapa terjadi

Senyum saja
Senyum saja
Senyum lagi

Bagaimana ingin ku meluahkan perasaan
Yang bergolak tanpa henti-henti

Aduh Chin ermm usah begitu
Fikiranku bercelaru
Aku bingung aku buntu
Aku buntu

Ooo bagai nak gila
Ku menahan sengsara
Beratnya di kala bercinta

Ooo bukan kau sahaja
Ku punya rasa yang sama
Merindu tak terkata

Yang jadi sudah terjadi
Biarkan ia terjadi
Tapi mengapa terjadi

Tak mahu ku fikir lagi
Tak mahu ku fikirkan lagi

Yang jadi sudah terjadi
Biarkan ia terjadi
Tapi mengapa terjadi

Senyum saja
Senyum saja
Senyum lagi

******

You Might Also Like

8 comments

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS