PENGOMEN SETIA SEPANJANG TAHUN 2014


Kalau tadi saya buat entry berkenaan Pengomen Setia bagi bulan Disember 2014, kali ni nak buat entry penghargaan buat Pengomen Setia sepanjang tahun 2014.. Saje nak  banyakkan entry lah tu. hihi.. Eh tak lah.. Sebenarnya, saje nak buat asing-asing, mudah sikit kan :)

Dalam kita berblog ni, menjadi satu kepuasan bila entry kita ibaca dan diberi komen oleh pembaca, kan?.. Terima kasih buat semua pengunjung blog saya ni, sama ada anda meninggalkan komen atau tidak.. Kehadiran anda memang membuatkan saya gembira tau :)

Bila saya tengok senarai nama blogger yang tersenarai untuk tahun 2014 ni, ada blogger yang masih kekal aktif, dan ada juga yang sudak tidak menulis sejak kebelakangan ni.. Sungguh, saya rindukan semuanya..

Jom, kita tengok pula senarai Pengomen Setia Sepanjang Tahun 2014.




Jom kita singgah ke blog mereka yang tersenarai ni .. Mesti ramai yang dah kenal, kan?..




Terima kasih buat semua yang sudi menghadirkan diri di blog saya :) 
Sayang semuanya!



Previous
Next Post »

15 comments

Click here for comments
3 January 2015 at 20:11 ×

Tahniah kepada semua pengomen setia 2014 :)

Balas
avatar
admin
3 January 2015 at 21:47 ×

Seronoknya nama akak ada melekat kat situ.
Tahniah pada semua:)

Balas
avatar
admin
3 January 2015 at 23:26 ×

sama-sama..sayang kamu juga hihih

Balas
avatar
admin
4 January 2015 at 00:31 ×

ramai yg sis tak kenal ... akan berkenalan sat gi ...

Balas
avatar
admin
wa
4 January 2015 at 02:53 ×

Tahniah..hihihi

Balas
avatar
admin
4 January 2015 at 19:14 ×

tahniah pada yang tersenarai :)

Balas
avatar
admin
4 January 2015 at 19:14 ×

wahhh banyak tu :)

Balas
avatar
admin
4 January 2015 at 19:52 ×

tahniah buat semua pengomen tegar blog ros :) mereka rajin beri komen pukal kan.

Balas
avatar
admin
5 January 2015 at 13:49 ×

tahniah tahniah..
mereka antara yang rajin datang jenguk CT jugak..
thank u untu Kak Ros pun slalu datang jenguk CT hehe

Balas
avatar
admin
6 January 2015 at 22:58 ×

Tahniah kepada semuanyaaa. Hihi

Balas
avatar
admin
7 January 2015 at 22:36 ×

kenyit mata sikit la dgn empunya nama teratas tu.hahhaha..
tak sangka pon..
sbb ciksu bw gna hp j skrg ni.

Balas
avatar
admin
9 January 2015 at 10:50 ×

wah, rajin akak buat penghargaan ;)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment