PENGOMEN SETIA SEPANJANG TAHUN 2014

January 03, 2015


Kalau tadi saya buat entry berkenaan Pengomen Setia bagi bulan Disember 2014, kali ni nak buat entry penghargaan buat Pengomen Setia sepanjang tahun 2014.. Saje nak  banyakkan entry lah tu. hihi.. Eh tak lah.. Sebenarnya, saje nak buat asing-asing, mudah sikit kan :)

Dalam kita berblog ni, menjadi satu kepuasan bila entry kita ibaca dan diberi komen oleh pembaca, kan?.. Terima kasih buat semua pengunjung blog saya ni, sama ada anda meninggalkan komen atau tidak.. Kehadiran anda memang membuatkan saya gembira tau :)

Bila saya tengok senarai nama blogger yang tersenarai untuk tahun 2014 ni, ada blogger yang masih kekal aktif, dan ada juga yang sudak tidak menulis sejak kebelakangan ni.. Sungguh, saya rindukan semuanya..

Jom, kita tengok pula senarai Pengomen Setia Sepanjang Tahun 2014.




Jom kita singgah ke blog mereka yang tersenarai ni .. Mesti ramai yang dah kenal, kan?..




Terima kasih buat semua yang sudi menghadirkan diri di blog saya :) 
Sayang semuanya!



You Might Also Like

15 comments

  1. Tahniah kepada semua pengomen setia 2014 :)

    ReplyDelete
  2. Seronoknya nama akak ada melekat kat situ.
    Tahniah pada semua:)

    ReplyDelete
  3. sama-sama..sayang kamu juga hihih

    ReplyDelete
  4. ramai yg sis tak kenal ... akan berkenalan sat gi ...

    ReplyDelete
  5. tahniah pada yang tersenarai :)

    ReplyDelete
  6. tahniah buat semua pengomen tegar blog ros :) mereka rajin beri komen pukal kan.

    ReplyDelete
  7. tahniah tahniah..
    mereka antara yang rajin datang jenguk CT jugak..
    thank u untu Kak Ros pun slalu datang jenguk CT hehe

    ReplyDelete
  8. Tahniah kepada semuanyaaa. Hihi

    ReplyDelete
  9. kenyit mata sikit la dgn empunya nama teratas tu.hahhaha..
    tak sangka pon..
    sbb ciksu bw gna hp j skrg ni.

    ReplyDelete
  10. wah, rajin akak buat penghargaan ;)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS