SARAPAN YANG TERTANGGUH

January 23, 2015



Tajuk kemain lagi.. Sarapan yang tertangguh,, ke entry yang tertangguh? Hihihi. Semalam tak ada entry. Bukan apa, agak sibuk dengan tugas hakiki.. Dalam dua minggu ni jugak saya terlibat jadi urusetia untuk temuduga jawatan Pemandu. Moga berjaya buat calon-calon yang dah selamat pun ditemuduga... Kat atas tu, sarapan saya pagi tadi.. Cucur dan milo kosong.. Makan pun dah nak masuk waktu tengahari. Heee, so banyak jugak yang masuk perut. Hikhik. Alhamdulillah.. Hari ni tak sempat bw.. Mungkin malam-malam sikit kot, cari masa nak bw.. 



You Might Also Like

6 comments

  1. Hehehe ingatkan tangguh sarapan ke petang hehehe :P BW sini

    ReplyDelete
  2. amboi sampai tertangguh ha hehe

    ReplyDelete
  3. lewatnye sarapan..hihi

    sila gantikan dengan esp, pasti kenyang.. hehe

    ReplyDelete
  4. sedapnya.. prisa apa tu? saya ska garing2

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion