SARAPAN YANG TERTANGGUH



Tajuk kemain lagi.. Sarapan yang tertangguh,, ke entry yang tertangguh? Hihihi. Semalam tak ada entry. Bukan apa, agak sibuk dengan tugas hakiki.. Dalam dua minggu ni jugak saya terlibat jadi urusetia untuk temuduga jawatan Pemandu. Moga berjaya buat calon-calon yang dah selamat pun ditemuduga... Kat atas tu, sarapan saya pagi tadi.. Cucur dan milo kosong.. Makan pun dah nak masuk waktu tengahari. Heee, so banyak jugak yang masuk perut. Hikhik. Alhamdulillah.. Hari ni tak sempat bw.. Mungkin malam-malam sikit kot, cari masa nak bw.. 



Previous
Next Post »

6 comments

Click here for comments
23 January 2015 at 19:13 ×

Hehehe ingatkan tangguh sarapan ke petang hehehe :P BW sini

Balas
avatar
admin
23 January 2015 at 21:39 ×

amboi sampai tertangguh ha hehe

Balas
avatar
admin
23 January 2015 at 23:10 ×

lewatnye sarapan..hihi

sila gantikan dengan esp, pasti kenyang.. hehe

Balas
avatar
admin
24 January 2015 at 10:22 ×

sedapnya.. prisa apa tu? saya ska garing2

Balas
avatar
admin
26 January 2015 at 20:47 ×

buat sendiri ke cucur tu?

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment