SAYANGI CUTI TAHUN ANDA


Selamat pagi semuanya.. Apa khabar?.. Moga berada dalam keadaan kesihatan yang baik..

Wah tajuk.. Bab cuti. Awal-awal tahun ni, kena buat entry tentang cuti.. hihi. Sebagai peringatan buat diri sendiri. huwaaa... Kalau tahun lepas ada cuti 3 hari yang dibawa dari tahun 2013.. Tapi, untuk tahun 2015 ni, tak ada cuti yang di bawa dari tahun 2014. Habis! Hanya 20 hari jelah kelayakan untuk 2015. hihi.. Tak apa, mulakan langkah baru.. Tak boleh nak elak ambil cuti banyak sebab saya dan suami masing-masing kampung jauh nun di Kedah. Tahun ni, nak cuba berjimat sikit cuti yang ada :)

Tercapai ke tidak? hihi.. Tungguuuuuuu... 


Previous
Next Post »

15 comments

Click here for comments
3 January 2015 at 09:05 ×

Semoga tercapai hasrat nak jimat cutii. hihi :D Aminnn

Balas
avatar
admin
3 January 2015 at 10:13 ×

betul tu
selamat bjimat cermat dgn cuti.hihi

Balas
avatar
admin
3 January 2015 at 10:26 ×

kena cuti bila btl2 memerlukan je.xblh cuti suka2

Balas
avatar
admin
3 January 2015 at 10:31 ×

harap2 tercapai yer ros.. simpan cuti tu..

Balas
avatar
admin
3 January 2015 at 10:32 ×

memang susah nak jimat kalau masing2 kampuung jauh kan macam saya jugak satu lagi sebab hari cuti suami isteri tak sama...hanya tinggal 2.5 hari saja cuti yg dapat di bawah ke tahun ini.

Balas
avatar
admin
3 January 2015 at 11:01 ×

semoga Ros jaa kesihatan then cuti yg ada x perlu di gunakan :-)

Balas
avatar
admin
3 January 2015 at 11:27 ×

simpan cuti untuk hujung tahun ni.kita pun tiga hari je bawak cuti yang tahun lepas. hihihi . :D

Balas
avatar
admin
3 January 2015 at 12:46 ×

insyallah tercapai punya .... bab cuti ni mmg lah nak tak nak mmg keperluan dah kalau amik lbh...

Balas
avatar
admin
3 January 2015 at 12:50 ×

manfaatkan cuti dengan aktiviti sepatutnya..cn thn lps cuma amik 3 hari jer cuti ;)

Balas
avatar
admin
3 January 2015 at 20:12 ×

Mudah2an tercapai ye, Ros :)

Balas
avatar
admin
3 January 2015 at 21:48 ×

Alamak, lupa nak update balance cuti last year.

Balas
avatar
admin
4 January 2015 at 19:17 ×

amin . semoga tercapai :)

Balas
avatar
admin
4 January 2015 at 20:01 ×

ada 2 hari cuti yg dibawa ke tahun ni.. hehe. ok la dr tak ada

Balas
avatar
admin
5 January 2015 at 13:50 ×

hihi bukan duit aje kena jimat kan.. cuti pun kena jimat. amek bila perlu..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment