SAYANGI CUTI TAHUN ANDA - INILAH REALITI

Saturday, 3 January 2015

SAYANGI CUTI TAHUN ANDA


Selamat pagi semuanya.. Apa khabar?.. Moga berada dalam keadaan kesihatan yang baik..

Wah tajuk.. Bab cuti. Awal-awal tahun ni, kena buat entry tentang cuti.. hihi. Sebagai peringatan buat diri sendiri. huwaaa... Kalau tahun lepas ada cuti 3 hari yang dibawa dari tahun 2013.. Tapi, untuk tahun 2015 ni, tak ada cuti yang di bawa dari tahun 2014. Habis! Hanya 20 hari jelah kelayakan untuk 2015. hihi.. Tak apa, mulakan langkah baru.. Tak boleh nak elak ambil cuti banyak sebab saya dan suami masing-masing kampung jauh nun di Kedah. Tahun ni, nak cuba berjimat sikit cuti yang ada :)

Tercapai ke tidak? hihi.. Tungguuuuuuu... 


15 comments:

  1. Semoga tercapai hasrat nak jimat cutii. hihi :D Aminnn

    ReplyDelete
  2. betul tu
    selamat bjimat cermat dgn cuti.hihi

    ReplyDelete
  3. kena cuti bila btl2 memerlukan je.xblh cuti suka2

    ReplyDelete
  4. harap2 tercapai yer ros.. simpan cuti tu..

    ReplyDelete
  5. memang susah nak jimat kalau masing2 kampuung jauh kan macam saya jugak satu lagi sebab hari cuti suami isteri tak sama...hanya tinggal 2.5 hari saja cuti yg dapat di bawah ke tahun ini.

    ReplyDelete
  6. semoga Ros jaa kesihatan then cuti yg ada x perlu di gunakan :-)

    ReplyDelete
  7. simpan cuti untuk hujung tahun ni.kita pun tiga hari je bawak cuti yang tahun lepas. hihihi . :D

    ReplyDelete
  8. insyallah tercapai punya .... bab cuti ni mmg lah nak tak nak mmg keperluan dah kalau amik lbh...

    ReplyDelete
  9. manfaatkan cuti dengan aktiviti sepatutnya..cn thn lps cuma amik 3 hari jer cuti ;)

    ReplyDelete
  10. Alamak, lupa nak update balance cuti last year.

    ReplyDelete
  11. ada 2 hari cuti yg dibawa ke tahun ni.. hehe. ok la dr tak ada

    ReplyDelete
  12. hihi bukan duit aje kena jimat kan.. cuti pun kena jimat. amek bila perlu..

    ReplyDelete