KEK HARI LAHIR BUAT MAK

February 15, 2015


Kek hari lahir mak.. Ulangtahun mak pada 28 Januari lepas. Kakak saya, Kakyang yang belikan kek ni buat mak. Mak memang suka kek yang ada buah. Kalau coklat-coklat ni kureng sikit di tekak mak. 

Saya dapat tengok gambar je dari jauh. Apakan daya, jarak memisahkan.. Rindu pada mak semakin hari semakin bertambah.

P/s: Plan nak balik kampung cuti raya cina ni. Moga dipermudahkan segalanya.. 


You Might Also Like

18 comments

  1. saya pecinta kek . terliur tgk ... selamat hari lahir pada mak ros . semoga diberi kesihatan dan dipanjangkan umurnya ... aaamin .

    ReplyDelete
  2. selamat pulang ke kampung halaman :D

    ReplyDelete
  3. selamat ulang tahun kelahiran makcik...

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkan kak ros nk balik kg ya..

    ReplyDelete
  5. semoga dipermudahkan kak ros nk balik kg ya..

    ReplyDelete
  6. Hepi belated besday Mak... He He He...

    ReplyDelete
  7. Tak pe. Raya Cina ni balik, sambul belated birthday Mak ye...

    ReplyDelete
  8. yeau balik kg ye..
    in shaa Allah smga dipermudahkan nnti aamiin

    ReplyDelete
  9. nampak sedap kek buah tu..mesti mak ros suka kan :)

    moga dipermudahkan la balik ke kampung nanti..

    ReplyDelete
  10. meriah!kuning tu peach ke mangga?

    ReplyDelete
  11. Semoga selamat pulang ke kampung nanti...

    ReplyDelete
  12. Sedapnya Kek tu..penuh dengan buah-buahan :)

    ReplyDelete
  13. Sedapnya kek tu. memang cepat je licin ni sebab nampak fresh dgn buah :)

    Selamat balek kampung kak ros ^^

    ReplyDelete
  14. telefon je mak tu...balik nanti bawak mkn g mkn2..belanja mak tu :-)

    ReplyDelete
  15. jgn kata mak si ros..sis JM pun suka kek yg ada buah camni

    ReplyDelete
  16. woaah.. fresh cream kek ngan buah2an memang masyuk ehehe..
    nape acik tak ske choc ?

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS