CABARAN POSITIF


Assalamualaikum.
Apa khabar semuanya? Moga berada dalam keadaan kesihatan yang baik.

Pertama sekali nak minta maaf pada kengkawan blogger. Dah jarang benar mengunjungi rumah kengkawan. Dah tak aktif macamm selalu. Rindu nak terjah kengkawan. Tapi, buat masa ni memang terbatas langkah kaki ni. Akan diusahakan juga nanti.

Pusingan kerja. Ye, saya terlibat dengan pusingan kerja di office ni. Bertambah busy la nampaknya. Saya anggap ini sebagai satu cabaran untuk saya lebih maju dalam kerjaya. Belajar ilmu baru ;) 

Kawan-kawan doakan pertukaran saya ke Batu Pahat dipermudahkan yer. 

Perasaan. Susah benar nak kawal perasaan sendiri kadang-kadang. Bila rasa marah datang, bukan main marah lagi masa tu. Lepas tu, bila dah reda, mulalah rasa menyesal. Sebenarnya hati kita ni mudah benar berubah kan. Mudah benar dipengaruhi. Tak apa, semuanya mendewasakan diri saya untuk menghadapi hari mendatang. 


Previous
Next Post »

10 comments

Click here for comments
13 April 2015 at 10:10 ×

semoga dipermudahkan pertukaran ke Batu Pahat .... take ur time dear

Balas
avatar
admin
13 April 2015 at 11:56 ×

Takpe ros..buat keja baik2..insyaallah moga semuanya dipermudahkan..

Balas
avatar
admin
13 April 2015 at 12:20 ×

moga ros dimurahkan rezeki bertukar dekat dgn suami.Amin...

Balas
avatar
admin
13 April 2015 at 17:55 ×

amin.. moga senang urusan Kak Ros.. nanti dekat ngan suami =)
takpe amek je masa jenguk kami2.. CT ni pun kak.. skrang tngh nak kejar juga blogwalking.
ada nampak dah yg mrajuk2 tu.. baru 2 minggu tak jenguk.. x mai da rumah kita hahaha..

Balas
avatar
admin
14 April 2015 at 13:18 ×

aamiin.. semoga dipermudahkan semua urusan rose

Balas
avatar
admin
14 April 2015 at 15:43 ×

InsyaAllah, semoga dipermudahkan semua buat Kak Ros :)

Balas
avatar
admin
15 April 2015 at 08:55 ×

Semoga dipermudahkan urusan rose.. ni tips utk kurangkan rasa marah. Bila marah,ambil 1 langkah ke belakang,kecil aje pun tak apa.tarik nafas dalam², sambil Cuba kosongkan fikiran and sebuat sabar dlm hati. Insya Allah rasa marah tu akan kurang.

Balas
avatar
admin
15 April 2015 at 17:13 ×

inshaaAllah kengkawan sntiasa mndoakan buat ros

Balas
avatar
admin
17 April 2015 at 16:45 ×

betul hati kita memang cepat berubah..sekejap nak itu sekejap takmau..hu hu..iman pun mudah goyang bila syaitan berbisik suruh marah marah dan marah..

Balas
avatar
admin
27 April 2015 at 23:05 ×

pusingan kerja tu apa kak?

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment