KATA SEMANGAT!


Assalamualaikum.

Pagi ni nak share satu kata-kata semangat. 
Sesusah mana pun kita, teruskan usaha hingga berjaya. Macam kata -kata kat bawah ni :


Walau ada unsur gurauan kat ayat tu, tapi bila fikir logik, betul jugak kan? 



Previous
Next Post »

8 comments

Click here for comments
31 May 2015 at 09:13 ×

hehehe..comel betul ayat ketiak..hahaha.. siapa punya akal la tu..

skrg dah xboleh nak blogging selalu la kak.. berapa bulan sekali ja..hahaha.. relax2 dlu..

Balas
avatar
admin
31 May 2015 at 09:14 ×

btw,nanti email kat saya alamat akak... nak hantar ssuatu. tp tunggu raya samapi la barangnya..hahaha..

email ke- azlinarashid92@gmail.com tau.. :D

Balas
avatar
admin
31 May 2015 at 12:30 ×

Kahkahkah! Kata semangat yang penuh semangat!

Balas
avatar
admin
1 June 2015 at 18:51 ×

terus hilang masalah..kihkihkih

Balas
avatar
admin
2 June 2015 at 11:05 ×

hahahaha
gelak kuat dlu
betul jugakkan

Balas
avatar
admin
4 June 2015 at 13:52 ×

hahaha..mampu ke nak merenung kat situ? ekekeke.

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment