KATA SEMANGAT!

May 30, 2015


Assalamualaikum.

Pagi ni nak share satu kata-kata semangat. 
Sesusah mana pun kita, teruskan usaha hingga berjaya. Macam kata -kata kat bawah ni :


Walau ada unsur gurauan kat ayat tu, tapi bila fikir logik, betul jugak kan? 



You Might Also Like

8 comments

  1. hehehe..comel betul ayat ketiak..hahaha.. siapa punya akal la tu..

    skrg dah xboleh nak blogging selalu la kak.. berapa bulan sekali ja..hahaha.. relax2 dlu..

    ReplyDelete
  2. btw,nanti email kat saya alamat akak... nak hantar ssuatu. tp tunggu raya samapi la barangnya..hahaha..

    email ke- azlinarashid92@gmail.com tau.. :D

    ReplyDelete
  3. Kahkahkah! Kata semangat yang penuh semangat!

    ReplyDelete
  4. hahahaha
    gelak kuat dlu
    betul jugakkan

    ReplyDelete
  5. hahaha..mampu ke nak merenung kat situ? ekekeke.

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS