KUIH TART NENAS SEDAP!


Mood nak makan kuih raya dah datang. Sebenarnya dah beberapa minggu kuih tart kat bawah ni hadam dalam perut. hihi. Tapi , nak buat macam mana dah mood berblog pun ke mana, tu yang lambat post entry. Tertinggal je dalam draf. Sekarang ni lebih kepada Instagram.Laju je updatednya. hihi..


Ok, kembali kepada cerita kuih tart. Kalau nak ikutkan saya bukanlah penggemar kuih tart dari kecil. Cuma, bila usia dah meningkat, kegilaan terhadap kuih tart menjadi-jadi. hahaha.. Lebih kepada kuih tart gulung sebenarnya. Tapi, kalau tart gulung tak ada, kuih tart apa-apa pun belasah je. Asalkan sedap :)



Previous
Next Post »

12 comments

Click here for comments
12 May 2015 at 09:24 ×

assalamualaikum :)
singgah pagi

Balas
avatar
admin
12 May 2015 at 09:30 ×

sedap kiuh tart, tp tunggu raya dulu ros..

hehe

Balas
avatar
admin
12 May 2015 at 09:40 ×

akak pun suke tart... tp akak memilih skit suke tart yg isi nyer banyak... kalu jenis yg bunga mmg nk bertimbun isi kui3

Balas
avatar
admin
12 May 2015 at 09:41 ×

sedapnya.. lama tak makan

Balas
avatar
admin
12 May 2015 at 11:47 ×

tart nenas my peberettt :)

Balas
avatar
admin
13 May 2015 at 13:51 ×

psst..kak wana buat kuih tat nanas gulung..nak oder tak?hihik ;)

Balas
avatar
admin
13 May 2015 at 16:56 ×

raya nak dekat..hihihi

Balas
avatar
admin
13 May 2015 at 20:46 ×

baru tgk un dah tahu sedap

Balas
avatar
admin
24 May 2015 at 14:00 ×

betul tu Kak Ros.. mula dah rasa nak makan kuih raya..
orang dok sakan amek order gak skrang kan.. hehehe.. tat wajib ada..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment