KUIH TART NENAS SEDAP! - INILAH REALITI

Tuesday, 12 May 2015

KUIH TART NENAS SEDAP!


Mood nak makan kuih raya dah datang. Sebenarnya dah beberapa minggu kuih tart kat bawah ni hadam dalam perut. hihi. Tapi , nak buat macam mana dah mood berblog pun ke mana, tu yang lambat post entry. Tertinggal je dalam draf. Sekarang ni lebih kepada Instagram.Laju je updatednya. hihi..


Ok, kembali kepada cerita kuih tart. Kalau nak ikutkan saya bukanlah penggemar kuih tart dari kecil. Cuma, bila usia dah meningkat, kegilaan terhadap kuih tart menjadi-jadi. hahaha.. Lebih kepada kuih tart gulung sebenarnya. Tapi, kalau tart gulung tak ada, kuih tart apa-apa pun belasah je. Asalkan sedap :)



12 comments:

  1. sedap kiuh tart, tp tunggu raya dulu ros..

    hehe

    ReplyDelete
  2. akak pun suke tart... tp akak memilih skit suke tart yg isi nyer banyak... kalu jenis yg bunga mmg nk bertimbun isi kui3

    ReplyDelete
  3. psst..kak wana buat kuih tat nanas gulung..nak oder tak?hihik ;)

    ReplyDelete
  4. betul tu Kak Ros.. mula dah rasa nak makan kuih raya..
    orang dok sakan amek order gak skrang kan.. hehehe.. tat wajib ada..

    ReplyDelete