KURA-KURA SI TURTLE KU

May 29, 2015



Cinta beralih arah? Hikhik. 
Lepas ikan, kura-kura pula. 
Tapi, ni bukan kura-kura saya. Saya tolong belikan saja. Untuk anak kawan saya, Isha.. Hihi.. Rasa comel pula kura-kura ni. Nak beli jugakla untuk diri sendiri ;)

Mula-mula macam geli nak pegang. Tapi dah ok dah. Siap angkat dia letak kat lantai rumah. Bukan main laju lagi dia jalan. Hihi, sape cakap kura-kura jalan lambat ha????? 

Beli kura-kura 2 ekor, siap dengan bekas, makanan dan batu tu. Jangan tak tahu, ade tau makanan kura-kura. Beli yang siap proses je, senang ;)


You Might Also Like

5 comments

  1. great!
    aida nanti plan kalau pindah umah baru nak beli akuarium.
    ada ikan...
    and kura-kura ?
    mcm menarik aje :)
    cute tgk gambo tu...

    ReplyDelete
  2. alahai comelnya wrna si kura kura tu
    anak.sedara ciku ada jga bli last year
    dua ekor. rasanya dh mati sekor tu

    ReplyDelete
  3. Comelnya..tapi Cik Mimie geli nak pegang...hehe

    ReplyDelete
  4. takut ler tgk kura2..

    geli asa...

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS