KURA-KURA SI TURTLE KU



Cinta beralih arah? Hikhik. 
Lepas ikan, kura-kura pula. 
Tapi, ni bukan kura-kura saya. Saya tolong belikan saja. Untuk anak kawan saya, Isha.. Hihi.. Rasa comel pula kura-kura ni. Nak beli jugakla untuk diri sendiri ;)

Mula-mula macam geli nak pegang. Tapi dah ok dah. Siap angkat dia letak kat lantai rumah. Bukan main laju lagi dia jalan. Hihi, sape cakap kura-kura jalan lambat ha????? 

Beli kura-kura 2 ekor, siap dengan bekas, makanan dan batu tu. Jangan tak tahu, ade tau makanan kura-kura. Beli yang siap proses je, senang ;)


Previous
Next Post »

5 comments

Click here for comments
1 June 2015 at 08:59 ×

great!
aida nanti plan kalau pindah umah baru nak beli akuarium.
ada ikan...
and kura-kura ?
mcm menarik aje :)
cute tgk gambo tu...

Balas
avatar
admin
2 June 2015 at 11:08 ×

alahai comelnya wrna si kura kura tu
anak.sedara ciku ada jga bli last year
dua ekor. rasanya dh mati sekor tu

Balas
avatar
admin
4 June 2015 at 13:50 ×

Comelnya..tapi Cik Mimie geli nak pegang...hehe

Balas
avatar
admin
12 June 2015 at 23:06 ×

takut ler tgk kura2..

geli asa...

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment