LIRIK LAGU SAMPAI MATI – HAZAMA (Lagu tema OST Hati Perempuan)

May 13, 2015



Walau kadang-kadang tengok, kadang -kdang tak tengok drama Hati Perempuan tu, lagu dia tetap saya suka. hihi. Drama tu macam tak menyentuh hati saya untuk terus menonton setiap hari. Lagu Hazama, Sampai Mati memang best. Maklumlah suara Hazama tu sendiri saya dah suka kan. 
Jomlah, hayati liriknya yer.

LIRIK LAGU SAMPAI MATI – HAZAMA (Lagu tema OST Hati Perempuan)

Walau bibir merungkapkan kasih
Mata merasa yang sebaliknya
Wahai jiwa andai kau mampu bicara
Beritahuku isi hatimu

Dan detak jantungku menahan
Arah dan jalan
Agar kita kan bersama

Andai dunia hancur binasa
Ku kan setia sampai mati cintaku
Takkan berserah
Takkan ku mengalah hingga kau buat diriku
Takhta dihati mu

Ku terlihat lagu dan curiga
Diselimutkan satu senyuman
Tanda tanya selamanya menghantui
Oh apa dirimu mahukan aku

Dan biarkan cerita lama
Terpadam sudah
Agar kita kan bersama

Andai dunia hancur binasa
Ku kan setia sampai mati cintaku
Takkan berserah
Takkan ku mengalah hingga kau buat diriku
Takhta dihati mu

Janganlah sesali perjalanan ini
Adakalanya seakan gelita
Setiap saat tabahku berdoa
Cinta kita sampai syurga

Andai dunia hancur binasa
Ku kan setia sampai mati cintaku
Takkan berserah
Takkan ku mengalah hingga kau buat diriku
Takhta dihati mu

Andai hancur dan binasa
Aku kan setia sampai mati cintaku
Takkan, takkan ku mengalah hingga kau buat diriku
Takhta dihati mu


You Might Also Like

9 comments

  1. Ros,
    Samalah kita. Drama tu kurang 'kick'. Azie tgk drama Korea TV9. 'Marriage,not dating'. BEST!

    ReplyDelete
  2. sy minat hazama bukan je lagu dia...

    ReplyDelete
  3. tengok sekali jer hati perempuan hari tu, nanti nak tengok YouTube, best tak lagunya....

    ReplyDelete
  4. kak wana tak tengok drama ni..masa tayangan tak ngam timing kak wana..hee :)

    ReplyDelete
  5. tak minat sbb tak minat cite kayu tu kah kah kah

    ReplyDelete
  6. dulu layan cerita ni..tp makin lama macam x best pulak..hee

    ReplyDelete
  7. lagu best tapi cerita kurengggg...hehe

    ReplyDelete
  8. ketinggalan sungguh ni.. CT x tahu lagu ni hehehe..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion