LIRIK LAGU SAMPAI MATI – HAZAMA (Lagu tema OST Hati Perempuan)



Walau kadang-kadang tengok, kadang -kdang tak tengok drama Hati Perempuan tu, lagu dia tetap saya suka. hihi. Drama tu macam tak menyentuh hati saya untuk terus menonton setiap hari. Lagu Hazama, Sampai Mati memang best. Maklumlah suara Hazama tu sendiri saya dah suka kan. 
Jomlah, hayati liriknya yer.

LIRIK LAGU SAMPAI MATI – HAZAMA (Lagu tema OST Hati Perempuan)

Walau bibir merungkapkan kasih
Mata merasa yang sebaliknya
Wahai jiwa andai kau mampu bicara
Beritahuku isi hatimu

Dan detak jantungku menahan
Arah dan jalan
Agar kita kan bersama

Andai dunia hancur binasa
Ku kan setia sampai mati cintaku
Takkan berserah
Takkan ku mengalah hingga kau buat diriku
Takhta dihati mu

Ku terlihat lagu dan curiga
Diselimutkan satu senyuman
Tanda tanya selamanya menghantui
Oh apa dirimu mahukan aku

Dan biarkan cerita lama
Terpadam sudah
Agar kita kan bersama

Andai dunia hancur binasa
Ku kan setia sampai mati cintaku
Takkan berserah
Takkan ku mengalah hingga kau buat diriku
Takhta dihati mu

Janganlah sesali perjalanan ini
Adakalanya seakan gelita
Setiap saat tabahku berdoa
Cinta kita sampai syurga

Andai dunia hancur binasa
Ku kan setia sampai mati cintaku
Takkan berserah
Takkan ku mengalah hingga kau buat diriku
Takhta dihati mu

Andai hancur dan binasa
Aku kan setia sampai mati cintaku
Takkan, takkan ku mengalah hingga kau buat diriku
Takhta dihati mu


Previous
Next Post »

9 comments

Click here for comments
13 May 2015 at 10:39 ×

Ros,
Samalah kita. Drama tu kurang 'kick'. Azie tgk drama Korea TV9. 'Marriage,not dating'. BEST!

Balas
avatar
admin
13 May 2015 at 10:56 ×

sy minat hazama bukan je lagu dia...

Balas
avatar
admin
13 May 2015 at 11:17 ×

tengok sekali jer hati perempuan hari tu, nanti nak tengok YouTube, best tak lagunya....

Balas
avatar
admin
13 May 2015 at 13:48 ×

kak wana tak tengok drama ni..masa tayangan tak ngam timing kak wana..hee :)

Balas
avatar
admin
13 May 2015 at 15:51 ×

tak minat sbb tak minat cite kayu tu kah kah kah

Balas
avatar
admin
13 May 2015 at 16:53 ×

dulu layan cerita ni..tp makin lama macam x best pulak..hee

Balas
avatar
admin
15 May 2015 at 10:23 ×

lagu best tapi cerita kurengggg...hehe

Balas
avatar
admin
24 May 2015 at 13:58 ×

ketinggalan sungguh ni.. CT x tahu lagu ni hehehe..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment